נסגר התיק נגד המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד שלה

לפני כשנה, פרשה בה מורה נחשדה בקיום יחסי מין עם תלמיד התפוצצה וגרמה לסערה גדולה, היום הודיעה הפרקליטות כי התיק נגד המורה נסגר מחוסר ראיות
המורה השליטה סדר והפכה לצרודה כרונית, עכשיו היא דורשת להכיר בצרידותה כמחלת מקצוע...

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הודיעה היום למורה תושבת הדרום, אשר נחשדה בקיום יחסי מין עם תלמיד, כי התיק נגדה נסגר מחוסר ראיות מספיקות. כזכור, תחילת האירוע בחודש יולי 2016 עת הגיש בעלה של החשודה תלונה במשטרה ולפיה החשודה קיימה יחסי מין עם קטין, שהינו תלמידה.

ממצאי החקירה העלו כי אכן החשודה הייתה מורתו של התלמיד בעבר אולם בעת ביצוע המעשה המיוחס לה, לא היו ביניהם יחסי תלות, חינוך או מרות, והיא אך לימדה במתחם בית הספר בו למד הקטין.

לציין כי בהמשך, הגישו בני הזוג תלונות הדדיות נוספות, שאינן קשורות במישרין לחשד המיוחס לה בנוגע לקיום יחסי המין עם הקטין.

כאמור, לאחר שבחנה הפרקליטות את חומר הראיות בתיק ושמעה את טענות החשודה במסגרת הליך שימוע, ובהתחשב בכך שבבחינת התיק התעורר קושי בהוכחת סעיפי העבירה הרלוונטיים, וכן לאחר שנשקלה עמדת הקטין, נמצא כי אין ראיות מספיקות להעמדת החשודה לדין פלילי.

הודעה מטעם הפרקליטות נמסרה לחשודה ולבא כוחה.

התיק נחקר על ידי משטרת ישראל ולווה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך