המשטרה חוקרת: איך צ'קים של נמל אשדוד התגלגלו לשוק האפור

הסיפור המדובר ביותר הבוקר במסדורונות נמל אשדוד הוא - כיצד הגיע פנקס צ'קים של הנמל לידיהם של גורמים עבריינים בשוק האפור
בניין המשטרה באשדוד

משטרת ישראל חוקרת בימים האחרונים איך התגלגלו כמה צ'קים של חברת נמל אשדוד אל השוק האפור, ואם דווקא מי שהגיש את אחת התלונות בעניין מעורב בעצמו בפרשה.

על פי עיתון 'גלובס' מדובר בעובד בכיר בנמל אשדוד ומקורבו של המנכ"ל יצחק בלומנטל. על פי המידע שהגיע לידי "גלובס", אותו בכיר החזיק ברשות ובסמכות פנקס צ'קים של קופה פנימית המנוהלת על ידי ההנהלה ושמה "הקופה לערבות הדדית".

בתקופה האחרונה זיהו המערכות של הבנק תנועות חריגות בקופה, שעוררו כנראה חשד והביאו את הגורמים הרלוונטיים להתריע בפני הנהלת הנמל. זו האחרונה הגישה תלונה במשטרה, וכך עשה כאמור גם הבכיר עצמו שטען כי פנקס הצ'קים שהיה בידיו אבד או נגנב.

מחברת נמל אשדוד נמסר בתגובה: "מערכות הבקרה של חברת הנמל זיהו כי לפחות המחאה אחת של החברה התגלגלה לגורמים לא מוסמכים. לכן, בעקבות כך הוגשו שתי תלונות למשטרה. ניסיון זה להוציא כסף מהחברה, ע"י גורמים שאינם ידועים לה, לא צלח. עם הגשת התלונה למשטרה הסתיים טיפול החברה בנושא שכן הנושא נמצא בחקירת המשטרה. לחברה אין כל מידע על מהלך החקירה והיא ממתינה לתוצאותיה. משהובא עכשיו הנושא לידיעת הדירקטוריון, שלא היה מודע לנושא, הוא מתכוון לערוך דיון דחוף ולטפל בעניין לעומקו".

כמו כן אותו בכיר הכחיש את הדברים המיוחסים לו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך