הוגש כתב אישום בגין ניסיון שוד בחנות תכישטים באשדוד

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד רדיק אבאייב, תושב קרית מלאכי כבן 40, בגין ניסיון שוד בנסיבות מחמירות בחנות תכשיטים באשדוד.
ניידת משטרה על המדרכה

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, עולה כי בתאריך 23/7/17 בשעות הצהריים הגיע הנאשם לחנות תכשיטים ברחוב העצמאות באשדוד, פנה אל המתלונן, שהינו הבעלים של החנות, וביקש לקנות טבעת. בעת שהתקדם המתלונן למקום בו נמצאות הטבעות על מנת להציען לנאשם למכירה, שלף הנאשם מבגדיו חפץ הנראה כמו אקדח וכיוון אותו למתלונן מטווח קרוב מאוד.

המתלונן ניסה להפיל את האקדח מידיו של הנאשם, אך הנאשם דחף את המתלונן בחוזקה והפילו על רצפת החנות. בשלב כלשהו, כאשר היה המתלונן שרוע על הרצפה, דרך הנאשם את האקדח וכיוונו לעבר המתלונן. המתלונן התחנן על חייו ואמר לנאשם שייקח את הכל מהחנות והציע לו סך של מיליון דולר על מנת שיעזבו לנפשו, אך הנאשם לא חדל ממעשיו.

בשלב מאוחר יותר, נכנסו לקוחות לחנות והנאשם עזב את המתלונן ונמלט מהחנות. כתוצאה ממעשי הנאשם, המתלונן נחבל ודימם בידו.

במקביל לכתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך