תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 15/09/17 ועד 21/09/17
תמונה אסטרולוגית

טלה:
משהו עובר עליכם וגורם לאכזבה. השבוע יש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. קלף 10 החרבות מלמד שמזה זמן, פועל בתוככם מנגנון של הרס עצמי. חשוב שתדעו שאנשים בעלי יצר הרס עצמי אינם יודעים בדיוק מה הם רוצים מהחיים, אין להם מטרות ברורות, אין להם חזון חזק וברור לחיים ולכן גם הם אינם מרגישים שלחיים שלהם יש משמעות או חשיבות מיוחדת. הם נוטים לזלזל בחיים, להזניח את האינטרסים של עצמם ולאמץ גישת חיים נהנתנית ואימפולסיבית של "אכול ושתה כי מחר נמות". הרסנות פנימית מובילה למצב בו גם אם יש את הכול – זה אף פעם לא באמת מספיק, זה אף פעם לא גורם לאושר וזה אף פעם לא מביא לרגיעה או למצב של שלמות ומלאות. אצל אנשים בעלי יצר הרס עצמי החיפוש אחר הבלתי אפשרי, הלא קיים, הטוב יותר או הבלתי מושג הוא העיקר והדבר מוביל לעיתים להתמכרויות ולמרוץ מטורף אחרי הימורים, שתייה, מין, סמים, גרגרנות ועוד… קיימות שיטות רבות וטובות לטיפול בהרס עצמי כזה או אחר. אם אתם מזהים בתוככם יצר שכזה, טפלו בו ואל תזניחו! טיפול נאות יוביל לתוצאות חיוביות תוך פרק זמן קצר. זוגיות: בן הזוג גורם לאכזבה והדבר פוגם בחשק שלכם. לאחרונה אתם נוהגים בהססנות מה בכל הקשור לתחום הזוגי ואתם מוצאים קושי מסוים לזרום בחופשיות ובחשק שאפיינו אתכם מאז ומתמיד. אלו מכם שישכילו להתמודד עם התופעה יגלו ש"עם האוכל, בא התיאבון" ומהלכים שנראו מעיקים, גורמים לכם למעשה רק לדברים טובים… כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. התיקון השבועי: מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. השבוע התמקדו במחשבות משמחות ומעצימות. שבוע טוב, חודש מבורך חג שמח, שנה טובה ואלוהים אתכם!

שור:
השבוע האחרון של תשע"ז טוב בעבורכם. התחושה הכללית טובה יותר וניתן לומר שחזרתם לעצמכם וכעת אתם מוצאים שוב את הכוח, המרץ, הנחישות והאמונה שהיו מנת חלקכם בעבר. כלים אלו יעזרו לכם לשוב לנתיב של עשייה ולהתמודד בהצלחה עם העתיד לבוא. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. עכשיו הוא זמן טוב להביא לידי ביטוי את התחושה שקיננה בליבכם זמן רב, תחושה שאומרת שאתם שווים יותר ממה שאתם מקבלים. פנייה שתעשה בכבוד ובחוכמה תוביל לתוצאות טובות. למחפשי העבודה זהו שבוע חיובי מאוד שיכול להוביל למציאת עבודה נאותה. לתלמידים שביניכם: למרות העייפות שעוטפת אתכם אל תרפו את ידיכם. זכרו! כגודל הקושי, כך גם גודל השכר, לכן השקיעו מאמץ נוסף, הדבר אפשרי ואף יוביל לתוצאות טובות. זמן טוב להירשם ללימודים שישפיעו על עתידכם המקצועי. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל שור יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: איש אינו אוהב את האדם ממנו הוא ירא, לכן היו טובים לזולתכם. שבוע מואר, שנה טובה, חודש טוב, חג שמח ואלוהים אתכם!

תאומים:
התעוררות רגשית וחיפוש אחרי קשר משמעותי. השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. גיבוש הידע, אמור להתבצע ממקום שכלתני ולא ממקום רגשי. חשוב מאוד כבר בתחילת השנה לדעת מה בדיוק אתם רוצים להשיג בשנה הזו, ולאן אתם שואפים להגיע. הצבת מטרות ברורות תקל על השגתם. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה. בעבודה: גם אם הכול זורם, אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פנייה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים. זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם, והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. שבוע מבורך, חודש טוב, חג שמח ואלוהים אתכם!

סרטן:
השבוע יש להיזהר מגנבות, רמאויות ואובדן של דברים. מומלץ בשבוע זה לפקוח עין, לוותר על נאיביות ולהימנע תמימות. נכון שבסך הכול אצלכם בסדר אבל אין לכם הרבה חשק לשמוח והסיכום שאתם עושים בלבבכם לגבי הישגיכם בתחומים שונים של חייכם לא עושה לכם נחת. אצל רבים מכם מתקיימת ולא מהיום התחושה שאתם מרמים את עצמכם והרגשה זו אינה נותנת לכם מנוח. ואכן הקלף השבועי מלמד, שבאופן כזה או אחר אתם משקרים לעצמכם כול יום מחדש. באופן כללי אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם- הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. בעבודה: יש השבוע נטייה לטעויות ומשגים שיכולים לגרום לאובדן או לנזק כספי. כמו כן, יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים, תוך הבנה שלא כול הנוצץ זהב. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב. לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבעות הבאים. שבוע מבורך, והיזהרו שלא יעבדו או ירמו אתכם שאו ברכה חודש מוצלח, שנה טובה, חג שמח ושם השם עליכם!

אריה:
בני מזל אריה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמיים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: היכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. שבוע מוצלח, חודש טוב, חג שמח, שנה טובה ואלוהים אתכם!

בתולה:
זו העת לנהוג באסרטיביות להגיב בצורה מהירה ולשדר ביטחון לסביבה. השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על מניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מפעולה נחושה והחלטית אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם, להימנע מהיסוסים ולפעול במרץ ובלי ויתורים. הדבר ישתלם לכם. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. לימודים או הכשרה במסגרת העבודה, יכולים לפתוח בפניכם אופציות חדשות וטובות. למחפשי העבודה: יש בקרוב הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. לימודים או הכשרה מקצועית פותחים בעבורכם נתיב חדש. בבית: אינכם מורגשים מספיק. יתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (זוגיות, כסף, בריאות וכו') ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יביא לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. התחלתם מערכת יחסים חדשה: חשוב שתקפידו על שליטה וניתוב נכון של האגו. מאבקי אגו שלא יטופלו בצורה נכונה יחבלו בקשר. סיימתם מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח, שנה טובה ואלוהים אתכם!

מאזניים:
עם סיום השנה יש לכם המון מחשבות על התחלות חדשות. בעיקר התחלות חדשות בעלות אופי חומרי (עבודה חדשה, פרויקט או רעיון חדש, עסק חדש וכו') שישפיעו לחיוב על יכולותיכם הכלכליות והכספיות בעתיד לבוא. השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל מאזניים עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור ולהתחיל את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם, תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. לעצמאים: צפוי שיפור בהכנסות הכספיות. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק קשר זוגי קיים, יאפשרו לכם להזרים לזוגיות שלכם את החמצן שכל כך חסר לה כעת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהיה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. לרווקים: רומן שנמצא בתחילת הדרך, יוצר בלבכם התרגשות וחמימות שמזמן לא ידעתם. שבוע מבורך, שנה טובה, חודש תשרי טוב ואלוהים אתכם!

עקרב:
עם סיום השנה ותחילת השנה החדשה, האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה או בשורה משמחת מסייעים בפתרון בעיה שמציקה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: השבוע יש הזדמנות נהדרת בעבורכם להפגין את הרומנטיות שבה ניחנתם. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה היכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי. ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. שבוע טוב וחודש טוב ושנה טובה, חג שמח ואלוהים אתכם!

קשת:
רבים מבני מזל קשת נמצאים בתקופה שהמאפיין אותה הוא סיומו של שלב או פרק כזה או אחר בחייהם. עליכם לזכור שסיומם של דברים הם למעשה לידתם של דברים חדשים, טובים יותר. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן מתוך בגרות, הבנה, הפנמה ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בקריירה, בתפיסת העולם, שינוי בסטאטוס האישי או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר בעבורכם ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברת מספר הישגים, אך כעת אתם מתבקשים לשאול את עצמכם מה באמת אתם רוצים להשיג? ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הוודאות ולהשיג את מבוקשכם. זוגיות: השבוע זהו זמן טוב לשבור את השגרה, ולהעמיק את הקשר הזוגי. צאו לטיול, בלו ביחד ועשו דברים שעושים לכם טוב ואל תתנו לאירועים חיצוניים להעיב על איכות הקשר. שבוע טוב, חודש טוב, שנה טובה, חג שמח ואלוהים אתכם!

גדי:
השבוע שחותם את תשע"ז טוב בעבורכם. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה שאותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין בחירה נכונה, או מאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה (בתשע"ח). השבוע הקרוב משפר את מצבכם, וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלא תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שביניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות שאתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב, חג שמח, שנה טובה ומוצלחת ואלוהים אתכם!

דלי:
שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו, אם אין אני לי מי לי? כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם, והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. שבוע טוב, חודש טוב, חג שמח, שנה טובה ואלוהים אתכם!

דגים:
"תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה". שבוע מורכב ממתין לרבים מבני מזל דגים. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא והדאגה לגבי מה שאינכם יכולים לעשות מונעת מכם לחשוב על דברים שאתם כן יכולים לעשות. בעבודה: חוסר ודאות וחשש ממה שיקרה בעוד כחודש גורם לתחושת מעוקה היום. אצל חלקכם יש רצון לעזוב ולעשות משהו חדש. אצל חלקכם יש להיזהר מפיטורין או שינוי גדול שקשור במקום העבודה כמו למשל עזיבה של בוס או פרידה מחברים. זוגיות: השבוע אתם חשים עייפים וחסרי אנרגיה. יש לכם צורך להיות הצד המלוטף, זה שמקבל. אלו מכם שיסבירו לבן הזוג עד כמה הם זקוקים לו ולאנרגיות שלו, ימצאו אוזן קשבת אשר תתרום רבות לשיפור מצב הרוח. במידה ובן הזוג איננו מספק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שלה אתם זקוקים, יש לגשת לטיפול זוגי לפני ההחלטה להחליפו באחר. בריאות: אתם עייפים ורוצים לנוח. החולשה שמתקיימת בכם היא תוצאה של תהליכים רגשיים שאתם עוברים כעת. הרשו לעצמכם לנוח ונצלו את רוח החג הקרב והתחברו לאמונה, לחשיבה חיובית ולתקווה וקבלו את עצמכם כפי שאתם. אזור רגיש בגוף: עמוד השדרה והגפיים. מומלץ לעשות הילינג או כל טיפול אשר משיב ומייצב את אנרגית החיים. שבוע טוב, חודש טוב, חג שמח, שנה טובה ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך