אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ בגמר גביע ווינר בשישי באשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תפגוש בשישי (15.00, מקיף ט') את מכבי ראשל"צ למשחק גמר גביע ווינר. מכבי ראשל"צ גברה על הפועל ראשל"צ בדרבי בחצי הגמר. המשחק ייערך באשדוד על פי הגרלה שנערכה.
אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ בגמר גביע ווינר בשישי באשדוד

נקבעה יריבת קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בגמר גביע ווינר בשישי. זו תהיה מכבי ראשל"צ שגברה בדרבי בחצי הגמר על הפועל ראשל"צ, היריבה העירונית. המשחק ייערך באשדוד, כפי שנקבע בהגרלה.

מכבי פוליווד ראשל"צ העפילה לגמר גביע ווינר שופטים לאחר ניצחון בדרבי על הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ 22:29 (12:12). הגמר ייערך ביום שישי (15:00, באולם מקיף ט' באשדוד) ובו מכבי ראשל"צ תפגוש כאמור את הפועל אשדוד שניצחה אמש 31:34 את בני הרצליה.

מדובר במפגש בין שתי המחזיקות האחרונות במפעל. מכבי ראשל"צ ניצחה בעונה שעברה בגמר שנערך ברמת השרון. אשדוד ניצחה לפני שנתיים, בבית מכבי, את רמת השרון, וזכתה בתואר היסטורי.

בדף הפייסבוק של אשדוד נכתב: "הגמר מגיע לאשדוד!!היריבה בגמר נקבעה אחרי שמכבי ראשל״צ גברה בדרבי של ראשון על הפועל 29-22 ולאחר ההגרלה קבע שהאדומים יארחו את גמר גביע השופטים ביום שישי הקרוב בשעה 3 בהיכל האדום במקיף ט׳. מחזירים את הגביע הביתה, זה יקרה גם בזכותכם, נוכחות חובה!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך