הורים לילדים? הודעת המשטרה הזו בשבילכם

בימים הקרובים תבוצע אכיפה מוגברת של משטרת התנועה ומשרד התחבורה כנגד אוטובוסים והסעות ילדים, זאת על מנת לשמור על בטיחות הילדים בדרכים

משרד התחבורה, משטרת ישראל והראשות הלאומית לבטיחות בדרכים יצאו לאחרונה במבצע אכיפה נרחב כנגד רכבי הסעות ילדים, לאחר שלטענתם ישנם ליקויים רבים ברכבים אלו.

במסגרת המבצע יבדקו תקינותם של הרכבים, תתבצע בדיקת רישיונות הרכב והרישיון האישי של נהגי ההסעות, כאשר המשטרה תשים דגש על ליקויים בתחום בטיחות הילדים, כגון חגורות הבטיחות ותקינות המושבים, אך כמובן שיבדקו גם את חלקי הרכב החשובים.

במשטרת התנועה הדגישו כי "הליקויים הרבים שנמצאו וימצאו עלולים לעלות בחיי אדם ושאחוזם הגבוה בעבר מדאיג על אחת כמה וכמה. משום שמדובר ברכבים המסיעים מדי יום ילדים, מצביע על חשיבותן הרבה של בדיקות כמו זו שנערכת בימים אלה. עוד הוסיפו כי בדיקות מעין אלה יוסיפו להתקיים בעתיד וכי המשטרה ומשרד התחבורה ימשיכו לשמור את האצבע על הדופק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך