הבעל המובטל דורש מיליונים מהאישה הבנקאית

עובדת בנק בכירה תובעת שלא לחלוק עם בעלה את זכויותיה הסוציאליות, מפני שנהג להכותה, לא סייע לה בגידול הילדים, וגנב מחברות בהן הועסק .

עובדת בנק בכירה מנהלת בימים אלה מאבק גירושין מכוער עם בעלה לשעבר. הבעל דורש כי האישה תעניק לו מחצית מהזכויות הסוציאליות הנרחבות בהן היא עתידה לזכות מהבנק, וכן פיצוי על הפרשי ההשתכרות ביניהם. לבקשות הללו מתנגדת האישה מכל וכל.

לטענת עו"ד ליאן קהת, המייצגת את האישה, הבעל היה מובטל כרוני, נסמך כל השנים על תמיכה כספית אותה העניקו הורי האישה לבני הזוג, לא סייע בגידול הילדים, ואף נהג להכות את האישה ואת ילדיהם.

"יתרה מכך", אומרת עו"ד קהת, "הבעל גרם לפגיעה קשה בקידומה של האישה, שהייתה כבר מזמן אמורה לטפס אל משרה גבוהה יותר בבנק".

מעבר לכך, טוענת עו"ד קהת כי הבעל נתפס גונב סחורה במספר מקומות עבודה בהם הועסק, וביניהם במקום עבודה אותו סידרו לו הוריה. הוא גם גרר את בני הזוג לחובות כבדים, עקב התנהלות כלכלית כושלת, חובות אותם נאלצה האישה לכסות מכיסה ומכיס הוריה. כמו כן, הגבר מסרב להשתתף בהוצאות החינוך של הילדים, ולא משלם את המזונות שנפסקו לו.

בשל שלל סיבות אלה, מבקשת עו"ד קהת מבית המשפט לענייני משפחה, שלא להעניק לבעל פרס על התנהגותו המבישה והמשתמטת לאורך השנים, ולהשאיר לאישה את מלוא הזכויות הסוציאליות אותן השיגה בדם ויזע, חרף נישואיה הקשים.

זאת ועוד, לדברי עו"ד קהת, לאור התנהלותו הקלוקלת של הגבר בכל הקשור לפרנסת המשפחה, נאלצה האישה להתקדם בעבודתה על מנת להביא משכורת, בעוד הגבר מצידו, מעולם לא עשה כל ויתור למען התקדמותה. חרף היותו מובטל, הייתה דווקא האישה ההורה הפעיל בבית, עסקה בטיפול בילדים ובבילויים עמם, וביצעה את כל הפעולות הקשורות לאחזקת הבית, וזאת לאחר יום עבודה ארוך בבנק.

לדברי עו"ד קהת, הגבר לא נקף אצבע לעזרה, אפילו כשהיה מובטל, והעדיף לצפות בטלוויזיה או לדבר בטלפון עם חברים. יתרה מכך, משפרץ הסכסוך ביניהם, הגיע הבעל למקום עבודתה של האישה, והכפיש אותה באוזני עובדי הבנק.

"לאור זאת, דרישתו של הגבר, לקבל מהאישה פיצוי על המוניטין שצברה היא הזויה ביותר ואף חצופה. לא רק שהגבר לא תרם לקריירה של האישה או לביתם המשותף דבר, הוא אף גרם נזקים רבים, אשר בעטיים התקדמותה בעבודה עוכבה".

הגבר נתפס גונב ממקומות עבודה
מעבר לתקופות הארוכות שבהן היה מובטל, הבעל גם נתפס לא פעם בגניבה, בין השאר במקום עבודה שסידרו לו הורי האישה, שם לא התבייש הבעל לגנוב סחורה טרייה ולמוכרה למשפחתו. "רק במזל הוא ניצל מהליכים משפטיים, כאשר בעל העסק החליט שלא להתלונן עליו, לאור ההיכרות עם הוריה של אשתו", אומרת עו"ד קהת. לאור כל זאת מבקשת האישה מבית המשפט להורות, כי הזכויות הסוציאליות שצברה במקום עבודתה, אשר אמורות לשמש לה למשענת בעת זקנתה לאחר שנים של עבודה מאומצת, לא יחולקו עם בעלה לשעבר. התביעה נדונה בימים אלה בביהמ"ש לענייני משפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך