הותר לפרסום: סוכל פיגוע פלילי בבניין מגורים באשדוד

הסוכן הסמוי אנטון רומן נמצא ביוני האחרון ירוי בשדה סמוך לרחובות, היום הותר לפרסום שבזכותו נמנע פיגוע פלילי גדול מאוד באשדוד

בחודש יוני נורה למוות אנטון רומן, הגופה שלו נמצאה עם עשרות כדורים בתוכה בשדה סמוך לאזור התעשייה ברחובות. רומן היה סוכן סמוי של המשטרה ונשלח ליותר מ-40 משימות מטעם המשטרה ולאחר מותו, בית המשפט התיר לפרסום את משימותיו של רומן שהופעל כסוכן סמוי בין אנשי ארגון הפשיעה של האחים לביא ובכך הציל עשרות בני אדם.

ברחוב הירמוך 10 באשדוד היה אמור להתפוצץ מטען חבלה במשקל קילו וחצי שאליו הוצמדו עוד 5 קילו של בלוני גז ורימוני רסס באחד הבניינים ברחוב, המטען כוון לעבר העבריין אלירן חובב אבל גם להשליך ריקושטים לעבר בית הספר הסמוך שאליו מגיעים מדיי יום מאות תלמידים.

למרבה המזל המטען לא התפוצץ, הפיגוע הפלילי סוכל ואילירן חובב נותר בחיים. מי שמנע את הפיצוץ היה הסוכן הסמוי אנטון רומן ז"ל, רומן דיווח למפעילים שלו על הכוונה להטמין מטען בלובי הבניין וכיוון את השוטרים למקום שהמטען הוחבא בחולות אשדוד, בלשי המשטרה ניצלו בזמנו את הפגנות החרדים שהיו באשדוד ועיקרו את המטען וניטרלו אותו.

אנשי הארגון של לביא חשבו כי המטען אותר בגלל ההפגנה והנוכחות המשטרתית המוגברת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך