מוות מיותר: מוטה יצא להליכה נפצע קל ומת בביה"ח

סיפור כואב עבר על משפחת ברגר אמש, לאחר שאב המשפחה מנהל נמל אשדוד בעברו נהרג בעקבות סיבוך בבית החולים, לאחר שהגיע לשם בעקבות תאונה קלה שעבר
מוות מיותר: מוטה יצא להליכה נפצע קל ומת בביה"ח

מוטה ברגר מנהל נמל אשדוד לשעבר ודמות מוכרת מאוד בעיר יצא כהרגלו מדי ערב להליכה, בני משפחתו מספרים שהוא היה נהנה ללכת מדי ערב ולנשום אוויר צח ולחזק את גופו ע"י הליכה ברחובות העיר, זאת למרות גילו המבוגר.

אלא שההליכה האחרונה של מוטה ברגר ברחובות העיר גרמה לו להפצע אומנם באורח קל, אך משם הוא הגיע לבית החולים ונפטר.

בנו יוסי העלה פוסט כואב על מותו של אביו בדף הפייסבוק שלו, צירף את התמונה המופיעה כאן למעלה וכתב כך:

"התמונה הזו צולמה רק לפני ארבעה חודשים ביום ההולדת שלך ואז כתבתי: "חוגג יום הולדת 81 לאיש הכי מדהים שזכיתי להכיר, יום הולדת שמח אבא!"

מאתמול בלילה אתה לא איתנו. מנהל נמל אילת, מנהל נמל אשדוד, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות , איש עסקים מחונן אבל מעל לכל אדם עם לב שלא נגמר שתמיד היה לצידי בצמתים חשובים בחיים ובקבלת החלטות מורכבות ומשמעותיות. הסרגל הכי ישר לעולם לא ישתווה ליושר ולהגינות שלך.

אבא, יהיה קשה להמשיך בלעדיך, קשה מאוד. מקווה שבמקום שאתה נמצא אתה יכול להרגיש את האהבה הגדולה שלי אליך לפחות כמו האהבה האין סופית שחוויתי ממך בכל שנייה ורגע".

בתוך כך, המשטרה הודיעה כי "אמש, שבת, מעט לאחר השעה 19 התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים ברחוב משה דיין בעיר אשדוד במהלכה נפגע הולך רגל, תושב אשדוד כבן 81, על ידי רכב בעת שחצה את הכביש שלא במעבר חצייה. הולך הרגל פונה מהמקום לטיפול רפואי כשמצבו הוגדר קל עפ"י גורמי הרפואה אל בית החולים ברזילי. בהמשך הידרדר בבית החולים מצבו של הולך הרגל שנפצע והוא נפטר.

בוחני תאונות דרכים במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה וגבו את גרסתה של נהגת הרכב, תושבת אשדוד כבת 36.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך