"נמשיך להיות בקואליציה, גורמים מסויימים מנסים לעוות את המציאות"

חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס אבי אמסלם, אומר בצורה ברורה כי בניגוד לפרסומים אינטרסנטיים על כביכול משבר בין חברי מועצת העיר החרדיים לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בפועל שוררת מערכת יחסים מצויינת בין הצדדים , והוא בטוח שיצליחו למצוא פתרון בנוגע לפעילות של הביג בשבת.

בשבועות האחרונים גורמים אינטרסנטיים מנסים להוביל לליבוי היצרים בין הציבור החרדי לחילוני באשדוד, ומפרסמים סדרת כתבות לא מדויקות בלשון המעטה, על כך שהחרדים מאיימים לפרוש מהקואליציה העירונית, אם מתחם ה"ביג פאשן" ימשיך לפעול בשבת. זה נכון שיש כעסים סביב הסוגיה הזו, והידברות בין הצדדים, אולם אין משבר פוליטי ואין איומים של אף גורם לפרוש מהקואליציה העירונית.

ביום רביעי האחרון חברי סיעת ש"ס במועצת העיר התכנסו לישיבה הקבועה שלהם, אותה הם מקיימים אחת למספר שבועות, כדי להתעדכן ולדון על דרכי פעולה עתידיים. במהלך הפגישה עלתה גם סוגיית הפעילות של מרכז הקניות "ביג פאשן" במהלך השבת. חברי הסיעה פרסמו הודעה מפוייסת: "סיעת ש"ס פונה לראש העיר לאכוף את חוק העזר העירוני על כל המשתמע מכך. סיעת ש"ס ממתינים להחלטת הרבנים על דרכי הפעולה. סיעת ש"ס ממשיכה עם הידברות עם הנהלת הביג ובעלי הרשתות הפועלים במקום בשבת, במטרה לשמור על קדושת השבת".

חבר מועצת העיר מסיעת ש"ס אבי אמסלם אמר לאתר "אשדוד אונליין": "ראשית, אנחנו לא מאיימים לפרוש מהקואליציה, מדובר בספין ולא יותר מזה. יש לנו מערכת יחסים יוצאת מן הכלל עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, תמכנו בו בבחירות לראשות העיר, ואין שום סיבה שמערכת היחסים המצויינת לא תימשך גם בעתיד. מה שכן, יש בעיה עם פתיחת מרכז ביג במהלך השבת, ואנחנו מתכוונים להשמיע את קולנו בנושא, ומחכים להחלטה של מועצת הרבנים שלנו. מדובר במרכז קניות שיוצא בפרסום ארצי, תחת הכותרת לפעילות מיוחדת וערה ביום שבת, וכך הם מעודדים את כל תושבי המדינה להגיע למרכז הקניות בשבת. אנחנו מתכוונים לקיים שיחות עם מנהלי המרכז, ולראות כיצד ניתן להגיע להבנות. אשדוד היא עיר עם כבוד הדדי וחיבור יוצא מן הכלל בין הציבור הכללי לציבור החרדי. אני בטוח שגם בסוגיה הזו נצליח להגיע להבנות".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מקיים שיחות עם כל הגורמים בעיר, ובטוח שבסופו של תהליך משוכנע כי הרעש הנקודתי יסתיים לשביעות רצון כל הצדדים. ד"ר לסרי, אדם מסורתי החובש כיפה, כבר הוכיח בעבר כי אין לו שום כוונה לפגוע בסטטוס קוו הקיים בעיר, וגם בסוגיה זו התבטא בצורה ברורה כי כפי שהסטאר סנטר פתוח בשבת, כך יהיה גם בנוגע למרכז ביג. במקביל, ד"ר לסרי מנסה להוביל להידברות בין הצדדים למצוא פתרון ראוי שיהי מקובל על כולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך