צפו בניסוי: גבר הכה את חברתו לעייני תושבים באשדוד

ניסוי חברתי שפורסם ברשת התרחש ברחבי אשדוד, במטרה לבדוק כיצד יגיבו העוברים ושבים, הגבר היחיד שהתערב לטובת הבחורה המוכה מוכר היטב, צפו

צעיר בשם ביילר מבצע בערים שונות ברחבי הארץ ניסויים חברתיים, זאת על מנת להעלות את המודעות כלפי הדברים שקורים במהלך הניסוי.

הניסוי האחרון של ביילר התבצע ברחובותיה המרכזיים של העיר אשדוד, כאשר העלילה הייתה "גבר מכה את חברתו לעייני הציבור" המטרה הייתה לבדוק מי נחלץ לעזרתה של הבחורה המוכה.

ביילר יצא עם חברתו למס' אזורים הומי אדם ברובע הסיטי שם צרח והכה אותה באופן ראוותני, על מנת לראות כיצד יגיבו הישראלים, להפתעתו רבים מהנשים שצפו בנעשה לא נותרו אדישות, אך הגברים לעומת זאת כן.

גבר אחד יוצא דופן התערב לטובתה ואף פעל נגד הגבר המכה לכאורה, כאשר הדף אותו אל הרצפה, אותו אדם הוא דובר ומתנדב 'איחוד הצלה' אבי עמר שמשמש במהלך עבודתו השגרתית כשוטר.

אבי עמר סיפר לאתר 'אשדוד אונליין' "יום שישי הייתי ביום חופש מעבודתי כשוטר במשטרת ישראל ויצאתי ליום התנדבות שגרתי כמידי יום על האופנולנס של איחוד הצלה, לאחר סיום טיפול בארוע חירום אליו הוזנקתי לטפל נסעתי סמוך לתחנה המרכזית כאשר הבחנתי בגבר ואישה שמתווכחים ולפתע הגבר החל להכות את האישה, מבלי לחשוב פעמיים הגעתי עד אליו עם האופנולנס של איחוד הצלה ופשוט זינקתי לעברו והשתלטתי עליו כאשר לפתע הם צועקים לי "עצור,עצור" זה ניסוי חברתי תראה יש מצלמות, לקח לי כמה דקות עד שירד לי האדרנלין והצלחתי לחייך להם ולהבין שנפלתי בניסוי חברתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך