קטש יאמן את נערות אשדוד המצטיינות

עודד קטש, מאמן נבחרת העתודה של ישראל, עשוי ככל הנראה לאמן את שחקניות הכדורסל המצטיינות של אשדוד. בחמישי הוא כבר העביר אימון לבנות במסגרת פרויקט "שחקן אמיתי" באולם "הקרייה". זו הפעם הראשונה שיאמן בנות.
קטש יאמן את נערות אשדוד המצטיינות

אם לא יקרה משהו לא מתוכנן, עשוי עודד קטש מגדולי שחקני הכדורסל בישראל ומאמן נבחרת העתודה להתחיל לאמן את ילדות ונערות הכדורסל המצטיינות של אשדוד ומכבי בן אשדוד.

קטש שמאמן גם מסגרת פרויקט "שחקן אמיתי", פרויקט שמגלה כשרונות בכל הארץ, העביר אימון דוגמא כבר בחמישי "בקרייה" עם הצוות שלו. האימון נערך בשיתןף מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים ורשות הספורט העירונית, בראשות יורם אסרף.

על פי התכנון קטש יגיע פעמיים בחודש במסגרת הפרוייקט ויאמן בנות מצטיינות החל מגיל 7 ועד גיל 17. כל זה בכדי גם לקדמן, גם לאתר את המצטיינות וגם לקדם את כדורסל הנשים בארץ בכלל ובאשדוד בפרט. באשדוד יש שביעות רצון גדולה מכך והפרויקט מקבל דחיפה גדולה הן מהעירייה ורשות הספורט וממכבי בן אשדוד מהיו"ר טאלי קריאף והמנכ"ל והמנהל המקצועי, אורי בן סימון.

זו תהיה הפעם הראשונה של קטש שבה הוא יאמן בנות ונערות. עד כה הוא אימן רק קבוצות של בנים, בעיקר בוגרים. שמו של קטש גם עלה כמועמד לאימון הבנחרת הבוגרת של ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך