חקירה באפלה: צו איסור פרסום הוטל על הרצח באשדוד

בית המשפט הסכים לבקשת המשטרה ואסר לפרסם את התפתחות החקירה בעניין הרצח אמש בעיר

שעות ספורות לאחר ביצוע הרצח אמש באשדוד החליטה המשטרה לאסור בפרסום במשך 15 יום את פרטי החקירה או את שמו של הנרצח, אך נכון לרגע זה לא נתפס חשוד ברצח.

צו איסור פרסום הוא איסור המוטל על הציבור, ובפרט על אמצעי התקשורת, לפרסום מידע מסוים. האיסור מתנגש בעקרונות של חופש הביטוי, חופש העיתונות וזכות הציבור לדעת, ולכן הוא חל רק על מידע שפרסומו עלול לפגוע באינטרסים של הציבור, כגון פגיעה בחקירה משטרתית או פגיעה בביטחון המדינה, או מידע שפרסומו עלול לפגוע באדם מסוים, כגון פגיעה בשמו הטוב או סיכון חייו.

כזכור, אמש בשעה שמונה בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע מירי בשדרות בני ברית/ירושלים באשדוד. הפצוע הצליח להגיע עד לתחנת מד"א בעיר, שם התמוטט בכניסה למקום, חובשים ופאראמדיקים של מד"א ביצעו בצעיר בן 30 ניסיונות החייאה מתקדמים אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות משטרה רבים פועלים כעת בעקבות אירוע ירי לעבר רכב בעיר אשדוד שבעקבותיו נהרג צעיר תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו. מפרטים ראשוניים עולה כי הנפגע נורה ככל הנראה מאופנוע חולף שנמלט מהמקום ונערכות אחריו סריקות. במקביל בדקו במשטרה זירה נוספת בה על פי החשד בוצע הירי לעבר הרכב.

דוברות המשטרה (לכיש): צו איסור פרסום. בהמשך לאירוע חשד לרצח הערב בעיר אשדוד, נעתרה כב׳ השופטת כהן סבין לבקשת היחידה החוקרת והטילה צו איסור פרסום למשך חמישה עשר (15) ימים, עד לתאריך 22.9.17.

על פי הצו חל איסור על פרסום כל פרט מפרטי החקירה לאחר הרצח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך