קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רוצה חצי גמר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תארח בשישי (16.00, מקיף ט') את רמה"ש ברבע גמר גביע ווינר. אשדוד החזיקה לפני שנתיים בגביע והיא רוצה לשחזר את ההשיג.

לאחר הניצחון בסיבוב הראשון על קריית-אונו, רוצים בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעלות עוד שלב אחד לחצי גמר גביע ווינר (גביע השופטים).

בכדי שזה יקרה צריכה אשדוד לעבור בשישי (16.00, מקיף ט') יריבה קשה בדמותה של רמה"ש. ניצחון שלה יעלה אותה משחק אחד לפני הגמר. אם אשדוד אכן תעבור את המשחק היא תקבל בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין מכבי ת"א להרצליה. לפני שנתיים החזיקה אשדוד בגביע ווינר, לאחר ניצחון על רמה"ש והיא רוצה לשחזר את ההשיג. בעקבות הזכייה שיחקה אשדוד בפעם הראשונה בתולדותיה באירופה.

בדף הפייסבוק של הקבוצה קראו לקהל להגיע למשחק החשוב: "התגעגענו אליו ואנחנו רוצים להחזיר אותו הביתה! הדרך עוד ארוכה אך אפשרית. יום שישי הקרוב שעה 16:00, רבע גמר גביע השופטים, רמה״ש מגיעה להר הגעש האדום לשחזור הגמר מעונת 2014/15. חייבים אתכם איתנו, רועשים וגועשים ודוחפים את האדומים בדרך להחזרת הגביע לאשדוד.מחכים לכם!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך