19 שנות מאסר לאנס האכזרי מאשדוד

בית המשפט המחוזי בבאר שבע (הרכב כבוד השופטת רויטל יפה-כ"ץ) גזר היום את דינו של קסאו טגניה, תושב אשדוד כבן 27, לעונש של 19 שנים ו-10 חודשים בגין עבירת אינוס בנסיבות מחמירות, מספר עבירות חבלה חמורה ועבירות נלוות שביצע הנאשם לפני כשנתיים במתלוננת באשדוד.
אלימות

כזכור, לפני כשנתיים, בתאריך 10/11/2015, הגיע הנאשם לדירתה של המתלוננת, תושבת העיר כבת 40. יצוין כי לא היתה למתלוננת היכרות קודמת של ממש עם הנאשם, וכל היכרותה עימו נבעה ממפגשי אקראי מהם זיהתה אותו.

המתלוננת, אשר סבלה ממצב נפשי ופיזי ירוד, ניסתה למנוע מהנאשם להיכנס לדירתה, אך הנאשם הצליח להיכנס בכוח ונעל אחריו את הדלת. מיד לאחר כניסתו לדירה החל הנאשם להכות את המתלוננת באגרופיו וגרם לה לשברים באף ובארובת העין. המתלוננת ניסתה להימלט מהנאשם לכיוון השירותים, אך הוא מנע בעדה לעשות כן, ובהמשך דחף אותה לעבר מיטתה, תוך שהוא ממשיך ומכה אותה. בתגובה לצעקותיה של המתלוננת דחף הנאשם כרית קטנה לפיה כדי למנוע ממנה לצעוק, וכמעט גרם לחניקתה.

הנאשם ניסה להפשיט את המתלוננת מבגדיה, והמתלוננת שהצליחה להרחיק את הכרית מפיה, המשיכה לצרוח לעזרה. הנאשם בתגובה הניח כרית נוספת על פניה של המתלוננת ונשך את אצבע ידה השמאלית בחוזקה, עד שכרת את חלקה העליון של האצבע והחלק נותר בפיו.

הנאשם הוריד את הכרית מפניה של המתלוננת ונישק אותה בכוח, תוך שהוא מחדיר לפיה את החלק הכרות של אצבעה. בשלב זה, בעוד המתלוננת מדממת ובהכרה מעורפלת, הפשיט הנאשם את המתלוננת, פשט לגמרי את בגדיו וביצע בה מעשה אינוס, תוך שהוא ממשיך וסוטר למתלוננת.

במהלך האירוע נשך הנאשם את המתלוננת מספר נשיכות עמוקות בפניה ובידיה, והמתלוננת דיממה בפניה ובראשה. אימה של המתלוננת, אשר הגיעה לדירתה של המתלוננת ודפקה בדלת, גרמה לנאשם לחדול ממעשיו, והוא ברח מהדירה, לעיני האם, כשהוא כמעט עירום.

המתלוננת פונתה לבית החולים ונזקקה למתן טיפול רפואי ואשפוז.

בגין אירועים אלה הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כתב אישום כנגד הנאשם ובקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו. כתב האישום ייחס לנאשם עבירות אינוס בנסיבות מחמירות, מספר עבירות של חבלה חמורה, כניסה למקום מגורים כדי לבצע פשע. בנוסף יוחסו לנאשם עבירות של איומים והיזק במזיד בגין אירוע שהתרחש מוקדם יותר באותו יום, בו התפרע, גרם נזק והשמיע איומים כלפי לקוחות בקיוסק ברחוב אבן עזרא באשדוד.

הנאשם כפר בהאשמות שיוחסו לו בכתב האישום והתיק נוהל עד תום, ובמסגרת ניהול התיק העידה המתלוננת בבית המשפט.

בתאריך 22/5/17 ניתנה הכרעת דין בתיק אשר הרשיעה את הנאשם בכל העבירות המיוחסות לו. כאמור, היום גזר בית המשפט את דינו של הנאשם לעונש מאסר בפועל של 19 חודשים והפעיל במצטבר עונשי מאסר מותנים שהיו תלוים ועומדים כנגד הנאשם, באופן שהנאשם ירצה 19 שנים ו-10 חודשים. כמו כן נגזרו על הנאשם עונש מאסר מותנה ותשלום פיצוי למתלוננת בסך 200,000 ₪.

בית המשפט ציין בגזר הדין:
"הדעת מתקשה לקלוט את מידת הרוע והברוטאליות שהתגלו במעשיו של הנאשם. לא רק שהנאשם שבר במהלומות אגרוף את עצמות האף וארובת העין של המתלוננת, אלא שהוסיף ונשך בעוצמה את פניה, ואף קטע בנשיכה חלק מאצבעה. ההנאה הסדיסטית המתגלית במעשי הנאשם, באה לידי ביטוי בדרך בה חנקה באמצעות כרית…בדרך בה העביר את קטע האצבע הכרות מפיו לפיה של המתלוננת…, "ההודעה" שהודיע לה הנאשם, כשחיוך נסוך על פניו, כי מסכת הבלהות אותה היא עוברת עדיין ארוכה, ולבסוף אף בדרך הנוראה בה שיקע את גלגל עינה בלחיצה חזקה….

הנזק שנגרם למתלוננת קשה לתיאור……יש להניח כי אותות התנהגותו הבלתי נסלחת של הנאשם לא יימחו לעולם"

התיק נוהל ע"י עו"ד אליזבט ברנר אברהם מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך