הרחב פיך ואמלאהו

אנחנו, במו ידינו, מגבילים את עצמנו וסותמים את הצינורות שמעבירים את השפע לתוך חיינו. במו ידנו מונעים מבורא עולם לתת לנו... כיצד? אנחנו מוגבלים בראיה שלנו ובאמונה שלנו. כששואלים אדם כמה כסף אתה מרוויח בחודש והוא עונה 6,000 שקל, שיידע שהוא הגביל את עצמו והוא לא ירוויח שקל יותר
אישה מתפללת

אנחנו, במו ידינו, מגבילים את עצמנו וסותמים את הצינורות שמעבירים את השפע לתוך חיינו. במו ידנו מונעים מבורא עולם לתת לנו… כיצד? אנחנו מוגבלים בראיה שלנו ובאמונה שלנו. כששואלים אדם כמה כסף אתה מרוויח בחודש והוא עונה 6,000 שקל, שיידע שהוא הגביל את עצמו והוא לא ירוויח שקל יותר. לכאורה, זה מובן וברור… שהרי יש לו תלוש משכורת קבוע שמוכיח באופן חד משמעי שהוא אכן מרוויח 6,000 שקל בחודש. העניין הוא שזה מה שאתה רואה בטבע, שאתה מרוויח 6,000 שקל, זאת המציאות הקיימת. השאלה היא האם אתה מאמין שבורא עולם יכול לשלוח לך יותר? "ברית כרותה לשפתיים", אומרת לנו התורה הקדושה ובעצם מסבירה לנו שבפה שלנו יש כוח עצום! כל מילה שאנחנו מוציאים מהפה ערכה עצום ובכוחה לשנות את עולמנו! אם אתה אומר שאתה מרוויח 6,000 שקל, תדע שברגע זה עצרת את בורא עולם לשלוח לך יותר מזה!

הרחב פיך – תפתח, תדבר דיבורים של שפע, של אור, של אמונה. אל תגביל את עצמך בעזרת מילים! תשתמש בפה שלך כדי להזמין לחייך דברים טובים, אל תנקוב בסכום כסף מסוים שאתה מרוויח, תגיד "אני מרוויח עד בלי די". כן, כן, לא השתגעתי, עד בלי די! כי אבא שלי שולט בעולם ואין שום דבר שעוצר אותו מלתת לי. הדבר היחיד שיעצור אותו זה האמונה המוגבלת שלי שאני לא יכול לקבל יותר ממה שכבר יש לי. תחשוב גדול, תחשוב רחב, תחשוב טוב! אם אדם מאמין שאין גבול למה שהוא יכול לקבל, בורא עולם יעניק לו בלי סוף. הוא רק מחכה שתתנתק בתוכך מהעולם הגשמי הזה, מהטבע שאתה רואה ותאמין שזה ששולט בטבע יכול לשנות אותו, אתה תשנה את הטבע שלך ובורא עולם ישנה את הטבע בשבילך!

הרחב פיך ואמלאהו. רבי נחמן זצ"ל אמר כי אין דבר שאי אפשר להשיג בעזרת תפילה, אם יש חוסר כלשהו סימן שלא התפללו עליו מספיק או לא התפללו עליו כלל, הרחב פיך, תגדיל את כמות התפילות שלך! דבר עם אבא שלך שאוהב אותך, אותו אבא מדהים שברגע שתגיד מילה אחת הוא מיד יעזוב הכל ויקשיב לך, תתפלל! תרחיב! לא להתפלל מתוך עצבות, גם אם קשה, גם אם חסר, תתפלל מתוך שמחה, תתפלל מתוך אמונה שברגע זה אתה מזמין את הישועה הפרטית שלך, אל תגביל את עצמך בתפילות, תאריך… תוכיח לו שאתה ראוי לזה שהגאולה הפרטית שלך תגיע היום, עכשיו! אל תתלונן… כי כל מה שקורה איתך זה רק מאיתו יתברך וגם כשאינך מבין זאת, זה הכי טוב בשבילך. הוא עוד יוכיח לך את זה, ככל שתרחיב, יהיה יותר מקום לשפע להיכנס. הרחב פיך ואמלאהו. תרחיב, אחי, והטוב ביותר כבר בדרך אליך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך