אנחנו כאן בשבילכם!

בשבועות האחרונים עיתון "המגזין" ואתר החדשות המוביל בעיר "אשדוד אונליין", הרחיבו את מחלקת החדשות, עם כותבים מהשורה הראשונה בארץ, וכפועל יוצא אנו שמים יותר דגש על כתבות הדורשות עבודה עיתונאית יסודית ומקיפה. מדובר בין השאר בכתבות הנותנות שירות לתושב שמתלונן על בעיות מול עיריית אשדוד, מול גופים גדולים אחרים וגם מול השכנים הגרים מעליו... כל סיפור שיש בו עניין לציבור, יזכה לפרסום משמעותי מבלי שנעשה הנחות לאיש.

עיתונות טובה נועדה קודם כל לשרת את אלה שלא יכולים להשמיע את זעקתם. אם ילד שגר ברובע ב' צריך לצעוד מאות מטרים כל בוקר למוסד חינוכי ברובע אחר, ובעיריית אשדוד לא עושים מספיק כדי לפתור את הבעיה, אנחנו כאן כדי לסייע ולעזור. באותה נשימה, אם האמא של הילד לא עמדה במה שמוטל עליה, ולא הגיעה לרשום את הילד בזמן, הרי שהבעיה שנראית בתחילת הדרך כמחדל זועק לשמיים של עיריית אשדוד, הופכת לבעיה מהותית בתפקוד של האם, ואל לה להלין לפני שתבדוק את ההתנהלות שלה עצמה.

במילים אחרות, העיתונות צריכה לדאוג לאזרח הקטן מול הגופים הגדולים, אבל קודם כל האזרח צריך לבוא בידיים נקיות, לאחר שעשה הכל כפי שצריך. אם במקרה שכזה הוא לא זכה לסיוע או למענה מתקבל על הדעת, אנו כאן לתת במה ולסייע לו בכל דרך.

התפקיד שלנו הוא לבקר, להאיר, להעיר ולתת את הבמה לנושאים הכי חשובים בעיר הנהדרת שלנו, ובמקביל לבקר ולא לעשות הנחות לאף גוף. המוטו שלנו הוא ברור – הביקורת צריכה להיאמר ולהיכתב לגופו של עניין ולא לגופו של איש. המוסד הגדול שחטא ולא נתן את השירות לתושב, הוא זה שצריך לספוג את מכת האש, ולספק תשובות ברורות וחד משמעיות. אין לנו עניין לבקר אדם כזה או אחר באופן אישי, להעלות אותו על המוקד, לצלוב אותו ולערוף את ראשו בכיכר העיר. זו לא דרכנו, ולמען האמת לעיתונות שכזו כבר אין כל כך מקום בעידן המודרני. הציבור עייף מסגירת חשבונות, מרדיפה אישית, מאובססיה בלתי נגמרת, מרצון לפגוע בנבחר ציבור כדי לקדם את האינטרסים האישיים של הכותב. זה לא מקרי שעיתון "המגזין" ביסס את מעמדו בארבע השנים האחרונות כמוביל דעת קהל, כעיתון שהפך לנפוץ ביותר בעיר, עם פידבקים על כל מילה שאנו כותבים כאן.

הציבור מחפש אינפורמציה על הנעשה בעיר, לקרוא חדשות כפי שהן, לתת לקוראים את הזכות לבחור בדעה כזו או אחרת, ולא לתת להם חומר בעירה של שנאה, רוע וצרות עין. הציבור האשדודי הוא אינטליגנטי מאוד, ואי אפשר לעבוד עליו. הם רואים בעיניים מה קורה בעיר, ובסך הכל רוצים לקבל את העידכונים ואת ההתרחשויות בזמן אמת. הפרשנויות, הביקורות וסגירת החשבונות לא מעניינים אותם. להיפך, לעיתים כתבות שכאלה עושות בדיוק את ההיפך ומחזקות את הגוף או האישיות הפוליטית שעוברת שיימינג שבוע אחר שבוע. זה התאים לעיתון כמו "העולם הזה" בשנות ה-70 וה-80, זה לא מתאים למציאות שלנו מודל 2017.

אנו קוראים לכם להעביר למערכת סיפורים מעניינים, בעיות מורכבות ונושאים שלא זוכים לפתרון מצד הרשויות. מערכת העיתון תעשה הכל כדי להעלות את הנושאים על הכתב, גם בעיתון שאתם מחזיקים ביד וגם באתר החדשות המוביל "אשדוד אונליין".

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך