מחול: היפ הופ וג'אז עם שיר שוסף

שיר שוסף, המגיעה מבית דתי, תמיד אהבה לרקוד. עכשיו היא פותחת חוג לריקוד דרך החברה העירונית לתרבות הפנאי, "הרבה אנשים מופתעים כשהם רואים אותי ומבינים שבאתי מבית דתי. אני לא חושבת שהנראות החיצונית היא זו שמשפיעה. אני לובשת בגדים ספורטיביים כדי לשווק את עצמי, זה לא מעיד על מידותיי כאדם", היא אומרת
מחול: היפ הופ וג'אז עם שיר שוסף
צילום: תאיר מלכא

שיר שוסף (22) מאשדוד, גדלה והתחנכה באולפנא ומגיל ארבע התאמנה במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר בחוגי ריקוד של ג'אז והיפ הופ אצל המורות דקלה וקנין ונואליה אלמקייס. השנה היא בעצמה פותחת חוגי היפ הופ וג'אז ותלמד במרכז הקהילתי ברובע ד'. רוב חייה שיר התחנכה בחינוך הממלכתי- דתי, ותמיד אהבה לרקוד. אמה ראתה את הכישרון והפוטנציאל ורשמה אותה לחוג ריקוד עוד כשהייתה ילדונת. "לא יכולתי לוותר בגלל הדת. לבשתי תלבושות יותר צנועות במופעים… היום אני יותר מסורתית. שומרת שבת וכשרות, מאמינה ומנסה לשלב כמה שיותר בין שני העולמות". שיר מספרת כי "הרבה אנשים מופתעים כשהם רואים אותי ומבינים שבאתי מבית דתי. אני לא חושבת שהנראות החיצונית היא זו שמשפיעה. אני לובשת בגדים ספורטיביים כדי לשווק את עצמי, זה לא מעיד על מידותיי כאדם. יש בי הרבה ערכים ודרך ארץ".

לקראת כיתה י"א הפסיקה שוסף להגיע לחוגים והשקיעה יותר בלימודים. היא הייתה תלמידה מצטיינת וכיום מעבר להיותה מורה לריקוד וזומבה, היא סטודנטית למשפטים, שנה ב' במכללת ספיר. לפני כן, עשתה שירות לאומי במשך שנתיים: שנה אחת עם נוער בסיכון בירושלים ובשנה השנייה העתיקה מגוריה לניו יורק, שם בברוקלין שם לימדה עברית בבית ספר יהודי ודאגה להנחיל ערכים של ציונות ואהבה הארץ.

את ההחלטה להיות מורה היא קיבלה לאחר שעשתה קורס מדריכי היפ הופ בבית הספר למקצועות הספורט של טל הנדלסמן בתל אביב. "כל ריקוד מבחינתי הוא יצירה ותשוקה מחדש. יש גם סיפוק גדול מלראות איך התלמידות מתאהבות בריקוד ומתחברות לזה. במשך השנתיים האחרונות הייתי מדריכה במרכזים הקהילתיים השונים באשדוד, כשכירה בקבוצות קבועות ומחליפה, ועכשיו אני סוף סוף מקימה משהו משלי, להקה בשם 'שיר דאנס'. אני מביאה משהו חדש, מרענן וצעיר".

ימי שני וחמישי במתנ"ס ד', רחוב השייטים 16, בין השעות 16:30-19:30, בחלוקה על פי גילאים: 3-6, כיתות א'-ג', כיתות ד'-ו' וכיתות ז'- ט'. להרשמה: 08-8552721.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך