ח"כ לשעבר יורם מרציאנו עתר לבית המשפט נגד יו"ר מפלגת העבודה

הח"כ לשעבר תושב העיר אשדוד, ועו"ד דני כהן ג"כ תושב העיר עתרו לבית המשפט נגד יו"ר מפלגת העבודה החדש אבי גבאי
יו"ר יורם מרציאנו
לא ירצה למשוך את עניין מינוי המאמן. היו"ר יורם מרציאנו. (צילום: פבל)

תושב העיר אשדוד ח"כ לשעבר יורם מרציאנו ופעילים נוספים במפלגת העבודה הגישו אתמול (רביעי) עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד כינוס ועידת המפלגה שיוזם יו"ר העבודה אבי גבאי על מנת לאשר את שינויי החוקה שיעניקו לו סמכויות נרחבות. בעתירה נטען כי כינוס הוועידה אינו חוקי מאחר שבחמש השנים האחרונות לא התקיימו בחירות למוסד זה.

בעתירה, אותה הגישו הפעילים באמצעות תושב העיר אשדוד עו"ד דני כהן ועו"ד אחמד אמרה, נטען כי בניגוד להחלטת ועדת החוקה שאישרה את קיום הוועידה, אין למעשה למפלגת העבודה ועידה מתפקדת וזאת משום שחוקת המפלגה קובעת, כך לדבריהם, כי הוועידה לא תכהן יותר מארבע שנים מיום בחירתה. על פי העתירה, לפני שתתכנס הוועידה לאשר את שינויי החוקה של גבאי, יש לקיים בחירות לוועידה. דבר שעשוי לעכב את המהלך במספר חודשים.

כזכור, בימים אלה נערכת מפלגת העבודה לכינוס הוועידה שאמורה לאשר את שינויי החוקה שיוזם גבאי, שיעניקו לו סמכות לשריין ארבעה מועמדים ברשימה בכנסת, צמצום סמכות המזכ"ל ושליטה על מינויי ח"כים ושרים מטעם המפלגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך