בחייהם ובמותם: בני הזוג בחר לסיים את חייהם בדרך טראגית

לכל הפרטים >>
בחייהם ובמותם: בני הזוג בחר לסיים את חייהם בדרך טראגית
צילום באדיבות המשפחה

ביום חמישי שעבר, בני הזוג עלי (84) וצביה (81) פריזר ז"ל מגן יבנה, בחרו לסיים את חייהם באופן טראגי, והשאירו מכתב למשפחתם, שבו הסבירו כי העומד מאחורי החלטתם הוא מצבם הבריאותי הקשה.

צביה ועלי נמצאו בצהרי יום חמישי ללא רוח חיים במרפסת האחורית אשר בגינת ביתם, כשבגופם סימני ירי מאקדח אותו החזיק עלי ברישיון. הגנן, אשר הגיע לטפל בגינה, מצא את השניים ישובים "כמו זוג נאהבים", מתארים בני המשפחה. הוא רץ בצעקות אל הרחוב, ושכנתם מיכל יצאה מביתה, ראתה את המראה הקשה, והזעיקה את המשטרה.

צילום באדיבות המשפחה

"לקראת 12 שמענו צעקות בחוץ", היא סיפרה לכלי התקשורת, "הסתכלתי מהחלון וראיתי את הגנן מסתובב בהיסטריה צורח וצועק. הוא אמר לי 'תרדי, תרדי, הם מתים'. יצאתי החוצה ושאלתי מה קרה? הוא הוביל אותי ואת הבן לתוך הגינה. הם ישבו שניהם בכיסאות כאילו הם יושבים לכוס קפה בבוקר, הם היו ללא רוח חיים. התחלתי לבכות. קשה, קשה, אנשים אהובים ונחמדים".

צילום: דוברות המשטרה

כאמור, בני הזוג הותירו מכתב פרידה, ובו ציינו כי אינם רוצים להיות לנטל. צביה ועלי הותירו אחריהם שלושה ילדים, 12 נכדים וארבעה נינים. יהי זכרם ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך