חייל משוחרר: תבדוק אם מגיע לך כסף מהמדינה

110 מיליון שקלים מכספי הפיקדון לא מומשו עדיין על ידי חיילים וחיילות משוחררים. משרד הביטחון קורא להם לקבלם. המדובר במי שהתגייסו החל משנת 1992 ועד לסוף שנת 2000, שר הביטחון ליברמן: "משרד הביטחון יודע להוקיר את החיילים והחיילות המשוחררים וממשיך לפעול למענם באופן יזום. זו חובתנו".

110 מיליון שקלים עדיין מחכים בקופת משרד הביטחון לחיילים משוחררים שיגיעו לממש את כספי הפיקדון שלהם במלואם. משרד הביטחון החליט לפנות לחיילים משוחררים, שהתגייסו החל משנת 1992 ועד ליום 31.12.2000 ולא מימשו את מלוא הפיקדון האישי. הכסף שמור עדיין בחשבון הפיקדון האישי שנפתח עבורם עם סיום שירותם הצבאי או השירות הלאומי. המדובר בעשרות אלפי זכאים.

מנתוני משרד הביטחון עולה כי במרבית המקרים מדובר בסכומים קטנים (הסכומים צמודים למדד): לכ-70% מהזכאים קיימת יתרת פיקדון של עד 999 ₪, לכ-20% מהזכאים יתרה של 1,000-4,999 ₪, ולעוד כמה אלפים יתרה של בין 5,000-10,000 ₪ ואף יותר.מה שעליכם לעשות אם טרם משכתם את כספיהם ועדיין עומדת לכם יתרת פיקדון, עליכם לגשת לבנקים הרלוונטיים ולמשוך את כספכם

שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "הנחיתי לפעול באופן מיידי ולקרוא לאנשים לבוא ולקבל את כספם, גם כשמדובר במי ששירתו לפני 15 ו-20 שנה. משרד הביטחון יודע להוקיר את החיילים והחיילות המשוחררים וממשיך לפעול למענם באופן יזום. זו חובתנו."

מידע באשר לזכאים למימוש "פיקדון "2000 יפורסם באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, החל מיום שלישי הקרוב- 5.9.17.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך