סלים מעל הראש ברובע ו'

החברה העירונית לתרבות ופנאי בשיתוף מנהלת הרובע יצרו מיזם חדש. סלים שנתלו לאורך רובע ו', במרכז המסחרי. בסך הכל מעל 1000 סלים. רעיון הוא של אנשי "מרחב יצירה" שפועל בתוך החברה העירונית לתרבות ופנאי. אזכולם להרים את הראש...
סלים מעל הראש ברובע ו'

סלינו על כתיפנו? לא. הם מעל ראשנו

החברה העירונית לתרבות ופנאי בשיתוף מנהלת הרובע יצרו מיזם חדש. סלים שנתלו לאורך רובע ו', במרכז המסחרי. מיזם  שיהווה גם כחלק מהתפאורה של פסטיבל היפ הופ שעתיד להפתח ביום רביעי הקרוב ויימשך עד יום שישי בצהריים .כמו שזה נראה זוהי רק תחילתו של הפרוייקט. בימים הקרובים המראה יהיה שונה מקצה לקצה.

הבוקר, ראשון, ברובע ו' היה שונה מבקרים אחרים , סלים רבים וצבעוניים הונחו ברחבת המרכז , חבלים נפרסו בין עמודי התאורה והחנויות , סוחרים ותושבים הופתעו וציפו לראות מה המטרה. הסלים ניתלו במגוון צבעים צמודים זה לצד זה. הם ניתלו על חבלים שנפרסו בשורות שורות. בסך הכל מעל 1000 סלים. לצד זה יוצב אלמנט עיצובי נוסף אשר יוסיף לאלמנט של הסלים . ללא ספק מדובר מחזה מרהיב ויוצא דופן וכנראה היחודי בישראל .בעבר היו מטריות ברובע א' ? עכשיו כאמור יש סלים ברובע ו'.

העבודות כעת רק בתחילתן ובעוד יום יומיים , עתיד להיות המרכז מעוצב וססגוני ביותר . הרעיון הוא פרי מוחם של אנשי "מרחב יצירה" שפועל בתוך החברה העירונית לתרבות ופנאי.

אז כולם להרים את הראש למעלה….לא רק הגברת עם הסלים…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך