"המקסיקני" הגיע לעיר…

מסעדת "המקסיקני", שמתמחה בטורטיות מכל הסוגים, נפתחה ב"גן העיר". בבאר שבע נבחרה המנה של "המקסיקני" למנה הלאומית, גם באשדוד היא תהפוך מהר מאוד למוסד קולינרי, הסניף כשר ויש גם משלוחים. אלי אלבז הבעלים: "זה יהיה להיט"
"המקסיקני" הגיע לעיר...

"המקסיקני" הגיע גם לאשדוד, את הבשורה הזו כדאי שתרשמו לפניכם. המדובר ברשת הטורטיות הגדולה ביותר בישראל. באשדוד היא הגיעה לרחוב ל"גן העיר", וכמו שזה נראה זה הולך להיות מאוד טעים.

בין המנות שניתן להזמין בטורטייה: אנטריקוט, פרגיות, סומבררו קבב, חזה עוף ושילובים מטריפים של אנטריקוט פרגית, בשר טחון עם חזה עוף, פרגית וחזה עוף ואנטריקוט וחזה עוף. גם את הצמחוניים לא שכחו ב"מקסיקני" וניתן להזמין טורטייה מגולגלת עם סלטים או טורטייה צמחונית עם מגוון ירקות לבחירה.

מלבד מנות הטורטייה ניתן להזמין גם ארוחות בצלחת, מנות ראשונות כמו נאצ'וס, טבעות בצל, אורז, רצועות פילה עוף, כרובית וצ'יפס וכמובן קינוחים מתוקים.

אבל יש גם ניסיון מאחורי הסניף בעיר. את הסניף מנהל אלי אלבז, עם ניסיון מוצלח מסניף "בורגרים" שבבעלותו בעיר, סניף שהפך להיות מהר מאוד מספר 3 ברשת של 100 סניפים. עכשיו הוא מאמין שהוא יעשה זאת יחד עם שותפו רונן אוחיון גם ב"מקסיקני".

אלבז מספר על הייחודיות בסניף: "הבסיס בתפריט היא הטורטייה, הכל נאפה במקום מול הלקוח. הלקוח רואה הכל. מה שהוא רואה זה מה שהוא מקבל. הכל גם 100 אחוז. אם זה אנטריקוט, אז זה 100 אחוז אנטריקוט ואם זה חזה עוף אז 100 אחוז חזה עוף, וכל דבר אחר הלקוח מקבל 100 אחוז".

בבאר שבע זכתה המנה של "המקסיקני" בתואר "המנה הלאומית". אין ספק שגם בעיר אשדוד זה יכול לקרות. אלבז: "זה משהו חדש שמגיע לאשדוד. אני מאמין שזה יהפוך למקום מרכזי. זה אוכל קליל ויהיה להיט בעיר".

אבל יש עוד משהו ייחודי לסניף "המקסיקני" באשדוד. מדובר בסניף כשר שלא פועל בשבת. המקום פתוח מהשעה 11 בבוקר בכל יום ועד 1 לפנות בוקר. בשישי עד שלוש ואח"כ עד מוצ"ש סגור. אז נפתח הסניף שוב ממוצאי השבת. מי שלא יכול לבוא ל"מקסיקני" אז "המקסיקני" יבוא אליו… יש גם משלוחים. צריך רק להתקשר 08-9122133 ולנסות.

המחירים הם לכל כיס, זה מתחיל ב-32 שקלים ומכאן תלוי עד כמה אתם רעבים. ואתם תהיו רעבים לעוד…

"יהיה טעים" אומר הסלוגן של "המקסיקני". אנחנו אומרים כבר טעים. תבואו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך