9 רעיונות לאימוני קרדיו שיעזרו לשמור על לב בריא

שמרו על הלב שלכםמשתעממים מאימון הקרדיו הקבוע שלכם? קבלו 9 רעיונות לאימוני קרדיו שיעזרו לשמור על לב בריאבאדיבות הרבלייף – דרך חיים
אדם חווה התקף לב

כדי לשמור על בריאות הלב, חשוב לשלב בשגרת האימונים הקבועה גם אימוני קרדיו. אבל אם תבצעו את אותו אימון בכל פעם, סיכוי גדול שתתחילו להשתעמם, וכתוצאה מכך אתם עלולים להתחיל לדלג על החלק החשוב הזה בשגרת האימונים.

אין סיבה שפעילות הקרדיו תהיה משעממת, מכיוון שישנן דרכים רבות בהן ניתן לשלב אותה באימונים השבועיים. אפשר להתאמן בחדר הכושר, בבית או בחוץ, אפשר להשתמש בציוד מיוחד ואפשר להיעזר באמצעים שקיימים בשטח.

מומחי הספורט של חברת הרבלייף הכינו 9 רעיונות שיעזרו להוסיף עניין לאימוני הקרדיו:

מכשיר חתירה – מכשיר החתירה הוא מכשיר שרבים מתעלמים מקיומו בחדר הכושר, וחבל. זהו מכשיר נהדר לעבודה על כל הגוף. פעילות החתירה מסייעת לחזק את פלג הגוף העליון ואת שרירי הליבה. מכיוון שמדובר בפעילות קרדיו בעצימות נמוכה, מכשיר החתירה הוא מכשיר מצוין למתחילים. אם אתם

מתעמלים מנוסים, תוכלו לשנות את רמת העצימות כדי לשרוף יותר קלוריות ולדחוף את הגוף לרמת פעילות שמתאימה לכם.

טיפוס במדרגות – טיפוס במדרגות לא רק עובד על סיבולת הלב-ריאה, אלא גם מחזק את שרירי הרגליים והישבן. טיפוס במדרגות הוא פעילות בעצימות בינונית, אבל תמיד ניתן להגביר את העצימות על ידי ריצה במדרגות במקום הליכה.

הליכון – הליכון הוא מכשיר מצוין לביצוע פעילות קרדיו בעצימות נמוכה, כמו הליכה. ואם אתם מעדיפים דווקא פעילות בעצימות גבוהה, ניתן להגביר את הקצב לריצה או ספרינט. הליכון יכול לעזור לשנות בקלות את שגרת האימונים, בהתאם למטרות שלכם ולרמת הכושר הנוכחית. ברוב ההליכונים תמצאו אימונים מתוכנתים, שיעזרו לבצע פעילות גופנית בהתאם לקצב הלב הרצוי.

אופני כושר – רכיבה על אופניים היא דרך מעולה לשרוף קלוריות, לבנות שריר או לשפר סיבולת לב-ריאה, גם למתעמלים מתחילים וגם לאתלטים מקצועיים. ברכיבה על אופני כושר, תוכלו לבחור אם להוסיף התנגדות כדי להפוך את הרכיבה למאתגרת יותר, לבצע רכיבה בקצב קבוע כדי לשפר את סיבולת הלב-ריאה או לרכוב במהירות כדי לבנות שריר. לא משנה מה תבחרו, רכיבה היא ללא ספק אימון קרדיו מצוין.

ריקוד – ריקודים הם דרך נפלאה לשפר את הקואורדינציה ואת סיבולת הלב-ריאה וגם לשחרר לחץ וליהנות על הדרך. אם ניתן להצטרף לחוג במועדון או סטודיו לריקוד, זו כנראה הדרך הטובה ביותר, מכיוון שריקודים במסגרת הם מאתגרים ומחייבים יותר מאשר לבד. אבל גם ריקודים בבית או במועדון בסוף השבוע יכולים בהחלט לעשות את העבודה ולעזור להוסיף אימון קרדיו מהנה ומרענן לשגרת האימונים.

אימון חבלים – אם ניסיתם כבר אימון קרוספיט, סיכוי גדול שראיתם את החבלים הגדולים והכבדים, שמעוגנים לעצם דומם כלשהו. החבלים האלה battle ropes) ) מושלמים לבניית פלג הגוף העליון ושרירי הליבה, הם גם

מסייעים בהגברת סיבולת לב-ריאה, ואפשר לבצע איתם מגוון תרגילים ברמת עצימות משתנה.

תרגילי אירובי – אם אין לכם גישה לציוד של חדר-כושר כמו הליכון או אופני כושר, תרגילי אירובי בסיסיים כמו קפיצה בחבל, דילוגים או כל פעילות אחרת שמגבירה את קצב הלב הם דרך נהדרת לשלב אימוני קרדיו בשגרת האימונים שלכם. כדי להתחיל תוכלו לחפש באינטרנט סטים של אימוני אירובי למתחילים, שדורשים רק חלל פנוי.

הוסיפו קרדיו לאימוני כוח – אם אתם מבצעים אימוני כוח, תוכלו להוסיף דגש על סיבולת לב-ריאה. שלבו אימון אירובי בין הסטים של אימוני המשקולות או הפחיתו מזמן ההתאוששות, כדי שקצב הלב יישאר מהיר למשך זמן ארוך יותר. אם אתם קצרים בזמן ורוצים להבטיח שהאימון יהיה מאוזן, זו הדרך המושלמת.

שחייה – שחייה היא אימון בעצימות נמוכה שמתאים במיוחד לאנשים שמתאוששים מפציעה, אבל עדיין מסוגלים ורוצים להתאמן. אימון שחייה פועל על כל הגוף, ורבים מרגישים שיש לו השפעה טיפולית גם על הנפש.

תוכלו להתאים את האימון שלכם, כך שיתאים למטרות ולצרכים האישיים שלכם. נסו להתאמן לפחות 5 ימים בשבוע, למשך 30 דקות לפחות בכל פעם, כדי להבטיח לב בריא וחיים בריאים ופעילים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך