אפשר להירגע: אין "רעידת אדמה פוליטית" ומרכז ביג ימשיך לפעול כרגיל בשבת

למרות פרסומים מגמתיים על כך שהחרדים יפרשו מהקואליציה בגלל פתיחת מרכז ביג בשבת, סיעת ש"ס פרסמה היום הודעה מפוייסת.
חברי סיעת ש"ס

בניגוד לפרסומים מטעים ומגמתיים שסיפרו על "רעידת אדמה פוליטית באשדוד" ובה המפלגות החרדיות (יהדות התורה וש"ס), יודיעו כי יפרשו בקרוב לאופוזיציה במידה ומתחם הביג לא ייסגר בשבת, יצאה הודעה מטעם סיעת ש"ס שהתכנסה היום לישיבה במועצת העיר והציגה קו מתון ומפוייס שרחוק מאותו פרסום לפיו: "סיעת שס פונה לראש העיר לאכוף את חוק העזר העירוני על כל המשתמע מכך. סיעת ש"ס ממתינים להחלטת הרבנים על דרכי הפעולה. סיעת ש"ס ממשיכה עם הידברות עם הנהלת הביג ובעלי הרשתות. הפועלים במקום בשבת. במטרה לשמור על קדושת השבת.".

כאמור אותה הבטחה ל"רעידת אדמה פוליטית" התגלתה כריקה מתוכן, ונראה שנועדה בעיקר ליצור מהומה מיותרת ולגרום לפילוג בין ציבור החרדים לציבור החילונים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס לעניין בראיון לעיתון "המגזין" ולאתר "אשדוד אונליין", ואמר בצורה ברורה: "עמדת העירייה כפי שהוצגה לרבנים הנכבדים היא שפאתי העיר וסביבותיה, הכוללת את הסטאר סנטר, חופי הים ואת מרכז ביג החדש, הינם חלק מהסטטוס קוו ולא יחול שום שינוי ביחס אליהם". בתרגום לעברית פשוטה – ראש העיר ממשיך להיות נבחר ציבור עם הבנה לכלל הציבור, ומרכז "ביג פאשן" יהיה פתוח בשבת, בדיוק כפי שה"סטאר סנטר" פועל באותה מתכונת לאורך שנים ארוכות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך