עיתון 'כלכליסט' מפרסם הבוקר כי נמל אשדוד פרסם מכרז ליסינג למאות מכוניות מדגמים שונים ומכמה קבוצות, החל במכוניות מיני וכלה בטנדרים. אלא שהרכבים שנמל אשדוד דרש במכרז הליסינג היו בחלקם הגדול רכבים מרמות הגימור הבכירות. לדוגמה, בעוד שברוב המכרזים נדרשת סובארו אימפרזה המשפחתית ברמת הגימור הבסיסית עם מנוע בנפח 1.6 ליטרים, בנמל אשדוד דרשו מכונית בעלת מנוע בנפח 2.0 ליטרים והנעה כפולה.
כתוצאה מכך הגישו רוב חברות הליסינג המשתתפות לנמל אשדוד הצעות מחיר גבוהות יחסית, זאת מכיוון שעל המכוניות המאובזרות חברות הליסינג אינן מקבלות הנחות מהותיות.
כתוצאה מכך הודיעה חברת נמל אשדוד במכתב רשמי מאגף הרכש כי היא דוחה את המכרז. במכתב ציינה מחלקת הרכש כי היא מבקשת מחברות הליסינג להגיש הצעות מחודשות. אלא שלנוכח העובדה שבנמל אשדוד לא שונו הקריטריונים לרמת האבזור של המכוניות, נאלצו בנמל אשדוד לקבל את הצעות המחיר המקוריות והיקרות.
על פי מסמכי נמל אשדוד, החברה הזוכה במכרז היא lease4u, זרוע הליסינג של קבוצת קרסו, יבואנית רנו וניסאן.