לוחמי מג"ב ומשטרת ישראל בפעילות נגד שב"חים

משטרת ישראל ממשיכה לעסוק בהגברת תחושת ביטחונו של הציבור, ובכלל זה בפעילות מניעה לקראת פתיחת שנת הלימודים.
לוחמי מג"ב ומשטרת ישראל בפעילות נגד שב"חים
צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות בה נטלו חלק שוטרי ולוחמי מג"ב של משטרת ישראל ושנערכה אתמול, רביעי, לאיתור שוהים בלתי חוקיים ואלו המסייעים בידם, אותרו בערים אשדוד וקריית גת מספר שב"חים, מעסיקים ומסיע של אלו. הם הועברו לחקירה שבסיומה חלקם נכלאו.

בפעילות שוטרי הסיור ויחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד במהלך פעילות כנגד שב"ח, הבחינו השוטרים בשני חשודים היושבים בפתחו של עסק באזור התעשייה. בדיקתם העלתה כי אלו בשנות ה-20 לחייהם תושבי עקרבא וג'נין. תחקורם על ידי השוטרים הביאה לגלות כי השניים מועסקים בעסקים סמוכים במקום ולעל כן הוזעקו גם מעסיקיהם להגיע. כלל המעורבים, השב"חים ושני מעסיקיהם תושבי העיר בגילאי 29 ו-32, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה שוחררו המעסיקים בתנאים מגבילים, שב"ח אחד גורש והועבר למחסום תרקומיא ואילו חברו נעצר ונכלא.

במשטרה הדגישו וציינו – "פעילות זאת תימשך כל העת על מנת לטפל באופן נחוש בהימצאות בלתי מפוקחת של תושבי שטחים, שב"חים, שחלקם אף מעורבים הן בפלילי והן בפעילות חבלנית עוינת, וכל זאת על מנת לשמור ולהגן על הציבור במדינת ישראל".

צילום תמונה: ארכיון דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך