מאבטח רה"מ לשעבר- חסר כל ומחפש בית להתארח בחג

ר', מאשדוד, שבעברו היה מאבטח ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל, נותר חסר כל. סיפורו פורסם בעבר ב"מגזין אשדוד". ר' שהוא נכה וערירי מחפש מקום לחגוג בו את ראש השנה. מי שמעוניין לפתוח את ביתו ואת ליבו בפניו יכול ליצור קשר בלינק לדף הפייסבוק המצורף של Liz Barr
מאבטח רה"מ לשעבר- חסר כל ומחפש בית להתארח בחג

ב-20.9, ערב ראש השנה, רובנו המוחלט יישב סביב השולחן לחגוג את ראש השנה. אבל יש מעטים שלא יזכו לעשות זאת, אלא אם כן מישהו יפתח את ליבו וביתו בפניהם. אחד שכזה הוא ר', תשב העיר.

ר', שהיה בעברו מאבטח ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל, מבקש בקשה אחת, לחגוג את החג סביב שולחן חג ולא לבדו בלי כלום. ר' הוא נכה וערירי וחסר כל. בחגים האחרונים הוא הסתדר וחגג עם חבר אולם השנה גם זה לא יקרה.

סיפור של ר', פורסם בעבר "במגזין אשדוד" ו"באשדוד אונליין". הוא גר בחדר קטן וצפוף. את דירתו מכר לפני שנים רבות כחלק מהסכם גירושין. פציעה ברגל כתוצאה מנפילה הותירה אותו עם אחוזי נכות, ומה שהביא אותו אל המצב העגום הנוכחי היא שרשרת של אירועים וטעויות, שחלקן נגרמו מחוסר ידיעה ומחוסר יד מכוונת".

מי משטפלת בו היא עובדת סוציאלית שהיא זו שגם מחפשת עבורו בית חם לחג. היא מספרת על איש שיחה נעים שמי שיארח אותו גם יזכה לעזור וגם יהנה מאדם מקסים. למי שמעוניין ניתן ליצור קשר בדף הפייסבוק המצורף של ליז בר.

ר סיפר על עצמו בכתבה שפורסמה: ""לפני התאונה חייתי בכבוד", הוא אומר, "היום יש לי טוקמן עם שיחות נכנסות בלבד. להיכנס להוסטל אני לא יכול כי אני צעיר מדי, עוד לא הגעתי לגיל 55, ולא חשוב שאני נראה מבוגר יותר. אני מקבל 1400 שקל קצבה, הורידו לי אחוזי נכות ויש לי החמרת מצב"

Liz Barr

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך