בנט: ״עד חנוכה יקוצרו החופשות בביה״ס״

בשורה להורים. יומיים לתחילת שנת הלימודים, שר החינוך נפתלי בנט הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא יפעל לקצר את ימי החופשה במערכת החינוך עד לחג החנוכה הקרוב.

האם ימי החופשה בביהס  יקוצרו עד חנוכה?  כן, אם להאמין לדברי שר החינוך נפתלי בנט. בנט הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא יפעל לקצר את ימי החופשה במערכת החינוך עד חנוטה. בנט אמר את הדברים בחולון והציג את היעדים וההישגים של המשרד בראשותו מתחילת הקדנציה. בהתייחסו למתווה קיצור החופשות הוא אמר כי הכוונה שימי החופש של התלמידים יקוצרו כבר מחנוכה הקרוב.

שר החינוך התייחס גם לתשלומי ההורים ולמחאה שפרצה בעקבות העלויות שהם נאלצים לשלם עבור אירועים שאינם לימודיים ואמר כי התקבלה החלטה לדאוג קודם כל לקיצור החופשות ורק אחר כך לטפל בבעיית התשלומים.

בנט: "אני עומד בקשר רציף עם שר האוצר בעניין הזה. אני נחוש שבחודשים הקרובים נביא פתרון, לתת מזור להורים, בלי לפגוע במורים״.

בחודש שעבר הגישה ועדת המשנה לבחינת ימי הלימודים לוועדת החינוך של הכנסת את המלצותיה לשינוי ימי החופשה במערכת החינוך.

בין מסקנות הוועדה שהוצגו בכנסת:

קיצור החופש הגדול ל 6 שבועות והזזת תחילת שנת הלימודים ל-א' באלול.
ביטול חופשת ל"ג בעומר.
ביטול החופשה באיסרו חג של שבועות ושל סוכות.
מנגד ממליצה הוועדה לקדם את תכנית 5 סופי שבוע ארוכים וליצור גשר בין יום הכיפורים לסוכות ובכך לפצות על חלק מהימים.
בנוסף המליצה הוועדה להרחיב את "בית הספר של החופש הגדול" לשלושת השבועות של תחילת החופש הגדול ולחופשת פסח וחנוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך