ד"ר לסרי: "אשדוד מובילה את החינוך הישובי בישראל"

מדד החינוך הישובי של משרד החינוך שהתפרסם לאחרונה מצביע על כך שמערכת החינוך באשדוד ואילת הן הטובות ביותר בארץ
ד"ר לסרי: "אשדוד מובילה את החינוך הישובי בישראל"

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי התבטא לאחרונה בעניין מחלקת החינוך בעיר ואמר: "אשדוד נערכת לשנת הלימודים תשע"ח! וממשיכה להוביל את מערכת החינוך הטובה ביותר במדינת ישראל!".

עפ״י מדד החינוך הישובי של משרד החינוך, העיר אשדוד (ביחד עם העיר אילת), בהובלתו של ראש מנהל החינוך אריה מימון, התברכה במערכת החינוך הטובה ביותר בין כל הישובים במדינת ישראל.

עם ההישג הנדיר הזה, נפתח ביום שישי הקרוב את שנת הלימודים החדשה, ואל שערי 575 מוסדות החינוך באשדוד יצעדו 57,026 ילדינו, עם מנהלות ומנהלי בתי הספר,המורים ווהמחנכים והעובדים, הגננות והסייעות, אשר במקצועיותם ובמסירותם מובילים את מערכת החינוך באשדוד לצמרת החינוך בישראל.הם כולם משלימים ברגעים אלה את ההכנות האחרונות לקראת קליטת התלמידים הנרגשים ומבטיחים לא פחות הצלחות חידושים ושינויים גם בשנה הבאה.

אני גאה בכך שגם השנה מערכת החינוך העירונית תמשיך להיות חלוצה ופורצת דרך בתחום חידושי הטכנולוגיה באמצעות תכניות התקשוב הדיגיטליות, הטמעת תוכנות מיחשוב מתקדמות, שימוש במחשבים ניידים, השקת מסלולי לימוד המקדמים טכנולוגיה ורובוטיקה, השתלבות בתכנית התקשוב הלאומית ועוד…

השנה ייפתחו 12 גנים חדשים ברחבי העיר ובכל הגנים הקיימים שופצו החצרות והותקן דשא סינטטי חדש להנאת הילדים.

כמו כן, נבנו כיתות נוספות בבתי ספר חדשים, נבנו שני אולמות ספורט, נפתח בית ספר יסודי חדש, מקיף ב' בהסבה לבית ספר טכנולוגי, ונבנה מרכז למצוינות ברובע ט"ז. בתוך כך נקלטו 8 מנהלים חדשים ואל ארון הגביעים וההישגים של מערכת החינוך העירונית, נוספו השנה עוד הרבה מאוד פרסים והישגים לגאוות העיר.

במקביל השבוע התבשרנו על כך שהאולפנה ע"ש הרב שאולי מאשדוד נמצאת במקום הרביעי בדירוג הארצי של טבלת אחוזי הזכאות לבגרות עם 99.1% זכאות, זאת כאשר הממוצע הארצי עומד על כ-65% בלבד.

לבד מההישגים הלימודיים מערכת החינוך העירונית בולטת בחינוך הערכי ובהישגים החברתיים- 96% מתלמידי ז'-י"ב מתנדבים במסגרת עירונית, 94% מתלמידי י"ב קיבלו תעודת בגרות חברתית, ומקיף ז' באשדוד מוביל בטבלה הארצית באחוז המעורבות החברתית של התלמידים. אשרי העיר שזו מערכת החינוך שלה!

אני מאחל לכל ילדי הגנים והתלמידים וכלל עובדי ההוראה, המון הצלחה והנאה בשנה החדשה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך