אירוע קבלת הדוח בחוף: יריקה לכאורה לעבר הפקחית

ביום שישי התרחש אירוע מכוער בחוף הים באשדוד כאשר משפחה קבלה דו"ח על הקמת רעש לאחר שהקשיבו למוזיקה שחוברה ברמקול - האירוע שצולם לא עבר בשקט ולטענת הפקחית מישהו ירק עליה
אירוע קבלת הדוח בחוף: יריקה לכאורה לעבר הפקחית

ביום שישי פורסם בכלי התקשורת וברשתות החברתיות סיפורה של משפחה מנתניה שהגיעה לחופשה באשדוד ובמהלך חופשתם הגיעו בני המשפחה לחוף הים והפעילו מוזיקה מרמקול, בעקבות כך הגיעה ניידת פיקוח וקנסה אותם ב-475 שקלים, פוסט כועס הועלה לפייסבוק על ידי המשפחה שהתלוננה על היחס שקיבלו מצד הפקחית בזמן קבלת הקנס.

היום מגיע תיעוד מצולם של אותו אירוע שמציג את הדברים בצורה אחרת – בסרטון ניתן לראות בשניה ה-33 יריקה לעבר הפקחית שנמצאת ברכב, מיד לאחר היריקה סוגרת הפקחית את החלון קוראת לשותפה ונוסעת מהמקום מבלי להגיב על היריקה לעברה.

לטענת המפקחת, הגיבה המשפחה בקללות, יריקות וב"איחולים" בוטים שיחולו עליה ועל ילדיה. על מנת שלא להסלים את המצב, המפקחת והשוטר נכנסו לרכב להשלמת הדו"ח.

מהעיירה נמסר כי: "עיריית אשדוד עומדת מאחורי המפקחת ומחזקת את ידה. נזכיר כי העירייה נקטה בצעד חריג כאשר אישרה למפקחת עורך דין לתבוע תושב שתקף אותה בביטויים ואיומים שאין להם מקום בפייסבוק. מאז אותו מקרה הוא וחבריו מנהלים נגדה באופן אישי מסע הכפשות מכוער. הציבור, התקשורת ואנו כמשרתי ציבור חייבים לגנות כל התנהגות סוררת המאיימת על משרתי הציבור ולפעול בכל הכלים כדי לחזק את מי שעומד בחזית ואוכף את החוק, עבורנו ועבור ילדינו, ומאפשר שמירה על שלום הציבור וביטחונו.

בכל מקרה זכות הערעור עומדת לאותה משפחה והיא מוזמנת להגישה כחוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך