שוהה בלתי חוקי נתפס גונב ביוחננוף

משטרת אשדוד עצרה לאחרונה שוהה בלתי חוקי שנהג לשדוד ולגנוב מכל הבא ליד. זה התחיל במעצרו לאחר שגנב מוצרים מחנות בעיר אשדוד ונתפס ע"י המאבטח במקום. זה המשיך בחקירתו, שם נסגר מעגל אגב שוד אחר שביצע לפני כשנה. זה הסתיים בתחילת השבוע עם כתב אישום.
צילום: חטיבת דובר המשטרה

בתאריך 06.04.2015, התקבל דיווח בתחנת משטרת אשדוד שבמרחב לכיש על אדם שנכנס לסניף 'יוחננוף' בעיר אשדוד, לקח עמו מוצרים ויצא ממנה מבלי לשלם. החשוד נתפס ע"י המאבטח של המקום ועוכב עד להגעת שוטרי הסיור של משטרת אשדוד. כאשר השוטרים הגיעו למקום הם זיהו את החשוד כשברשותו פרטי לבוש והנעלה מהחנות. כשנתבקש להזדהות בפני השוטרים טען כי הינו תושב ירושלים ואין בידו תעודה מזהה.

החשוד נלקח לחקירה בתחנת משטרת אשדוד שם התבררה זהותו האמיתית: תושב קטנה, בשנות העשרים לחייו, השוהה בישראל ללא היתר שהייה (שב"ח). כבר בתחילתה של החקירה, הבינו חוקרי צוות המעצרים של משטרת אשדוד כי עבירת השב"ח והגניבה של המוצרים הינה רק קצה הקרחון בסיפור הזה.

במהלך החקירה התברר כי החשוד דרוש למשטרה בגין שוד שהתרחש לפני שנה בעיר. אז הוא תקף אישה באמצע הרחוב וגנב ממנה בכוח את ארנקה. לאחר ביצוע השוד נמלט מהמקום. כשהשוטרים ביצעו סריקות בעקבותיו, הם זיהו קפוצ'ון שחור שלבש החשוד ושנזרק ברחוב בזמן הימלטותו. "כבר אז הערכנו כי הוא ניסה לטשטש את זהותו ולהימלט ולכן זרק את הקפוצ'ון ברחוב. הוא כנראה שכח שאנחנו בעקבותיו", מספר החוקר רס"ב משה בנילוז.

לאחר שנכלא ומעצרו הוארך, שלשום (12.04.15) הוגש כנגד החשוד כתב אישום לבימ"ש השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל. סעיפי האישום המרכזיים העומדים כנגדו הינם: גניבה (פעמיים), תקיפה, כניסה לישראל שלא כחוק (פעמיים).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך