במ.ס מחכים לשיחרור הבינלאומי של גאנב

ביום שני (20.30), תפגוש מ.ס אשדוד את בית"ר ירושלים "במושבה". באשדוד מצפים בראשון לשיחרור הבינלאומי של הבלם הבולגרי ויקטור גאנב, אבל תלויים בהתאחדות הבולגרית. הסעות יצאו למשחק מרחב איצטדיון הי"א.
במ.ס מחכים לשיחרור הבינלאומי של גאנב

במ.ס אשדוד מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים ב"מושבה", ביום שני (20.30), במסגרת המחזור השני. התקווה היא שהבלם החדש הבולגרי ויקטור גאנב, יוכל להיות בסגל הקבוצה.

באשדוד מחכים לשיחרור הבינלאומי. מבחינת הקבוצה והסוכן של השחקן עשו הכל והעבירו את כל המסמכים הנדרשים. עכשיו מחכים לשיחרור שאמור להגיע ביום ראשון מההתאחדות הבולגרית ואז הוא יוכל לשחק בשני, או לפחות להיות בסגל. באימונים האחרונים הוא תורגל בהרכב הקבוצה. נראה כי המאמן ראובן עטר, ימשיך עם 3 בלמים בצוותא עם משה אוחיון וניר ברדע, כשטום בן זקן יחזור לעמדת המגן ובנצי מושל יוסט מההגנה לחלק הקהתקפי.

עוד נראה כי קרלו ברוצ'יץ' המגן יחזור להרכב, לעמדת המגן השמאלי, לאחר פציעה. חן עזריאל ייעדר מאחר ואינו כשיר עדיין. השוער יואב ג'ראפי חזר לאימונים. הוא התחיל באימוני כושר והתקווה שיוכל לשחק במחזור השלישי ב-9.9. בשני מול בית"ר יעמוד בשער, ירדן קרישטול.

לקראת המשחק בשני, תצא הסעה לאוהדי מ.ס אשדוד. ההסעה תצא בשעה 18:00 מרחבת האיצטדיון. להרשמה: מתן – 050-9773302 או ראובן – 050-6505921

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך