תחזית אסטרולוגית של עוזי הכהן

תחזית אסטרולוגית של עוזי הכהן לשבוע הקרוב
תמונה אסטרולוגית

טלה:
משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על הפנים שלכם הדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד.

כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!

לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית.

האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית !! שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

שור:
רבים מהשוורים מתקשים השבוע להתחבר לצד השמח של החיים ועייפות נפשית מקשה עליכם לחייך חיוך אימתי. תקופה של שינויים עומדת בפתח. מעבר ממקום למקום, מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או שינוי דעה או החלפת הגישה אמור, ליצור בעבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, ולשאול את עצמכם לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים.

בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק

זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין.

לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

תאומים:
המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע:

להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים/משקרים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

סרטן:
שבוע חיובי בפתח. ודברים מתחילים להסתדר לכם. המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהסרטנים מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

אריה:
שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להזיז דברים ולקדם נושאים בעיקר על רקע כלכלי כמו למשל: לקדם עסקה חדשה או להשקיע בנכס וכדומה. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו נאה דורש נאה מקיים.

בתולה:
האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זמן טוב ללמוד דברים חדשים ולהתפתח מבחינה מקצועית ואישית.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת הסופ"ש או את יום ההולדת כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

מאזניים:
השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי הגיע העת להבין, שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל מאזניים (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים, בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם.

בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם.

זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר.

לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

עקרב:
באופן כללי: שבוע חיובי. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. בקיצור, ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת.חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

קשת:
שינוי חיובי שמתרחש בגישתכם, יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי מבורך. התחושה ש"השד" לא נורא כול כך ושהתגברתם עליו ועל הפחד שהיה בלבבכם, הוא זה שיוצר את השיפור הניכר בתחושה האישית. שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם לתפוס את השמש בקרניים.. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי חיובי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש ואלוהים אתכם!!

גדי:
השבוע מומלץ לכם לשמור על חשאיות, על סודיות ודיסקרטיות. במקביל יהיה עליכם להימנע מנאיביות ומנתינת אימון עיוור בסובבים אתכם.

באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ואין שקט בלבבכם ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות אתם שואלים?… אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

דלי:
עד לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ודאות ובלבול. רבים מבני מזל דלי נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר. כל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. קבלת החלטה תוביל לדרך חדשה ולהארה שעד עתה עסקתם בטפל ולא בעיקר. התרחקות מחברים ובני משפחה גורמים לכך שאתם חשים שנשארתם לבד, אולי אתם צודקים אבל אתם לבד. רצוי לשנות את הגישה בה בחרתם (להיעלב או להתרחק) לנהוג ולפעול בדיוק הפוך, שינוי זה יגרום לחידוש קירוב הלבבות שאליו את שאופים.

באופן כללי: הצורך בשינוי מקום המגורים מתגבר ותופס תאוצה. היגע הזמן לקחת את הענייניים לידים וליזום מהלכים בתחום זה . כמו כן, מספר דברים בבית הנוכחי זקוקים לתיקון ושיפוץ השתדלו להתגבר על חוסר החשק וטפלו בנושאים אלו. בסופו של תהליך תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון.

זוגיות: יש לגלות סבלנות כלפי בן הזוג ולהימנע מויכוחים שעשויים לצאת מכל פרופורציה. זכרו-סוף מילה במחשבה תחילה . רכישה או החלפה של מכונית עולה על הפרק. רצוי לא למהר ולבדוק היטב לפני שמקבלים החלטות. טיול או חופשה קצרה שתוכננו מזמן, יעלו יפה ויתרמו רבות לשיפור מצב הרוח. שינוי במקום המגורים פותח בעבורכם ערוצי אנרגיה חדשים לכן יש לחשוב על שינוי שכזה בחיוביות ולבצע אותו בכובד ראש. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

דגים:
שבוע חיובי בפתח. בני מזל דגים לוקחים על עצמם השבוע קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך שלמבחן כזה או אחר שבו יהיה עליהם להימנע מכול לחץ וסטרס ולהתחבר לתחושת ביטחון ביכולות שלהם וכלים שעומדים לרשותם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זכרו זה לא בושה לבקש עזרה ואף לדרוש אותה בעת הצורך.

זוגיות: קיימת עייפות נפשית ואין לכם הרבה חשק לזוגיות ולבן הזוג אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

טיפ לשבוע טוב יותר: שפרו את היכולת שלכם לשמוח או להתחבר אל שמחה אמיתית. כדי לעשות זאת למרות הלחץ הקיים והלו"ז הצפוף שלכם, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם ב"ה את היכולת לשמוח. שבוע שמח ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך