דימטרי מקרייב המליץ לגאנב להגיע לאשדוד

ויקטור גאנב, בלם פלוביד עבר למ.ס אשדוד. אבל מעטים יודעים שמי שהמליץ לו בחום להגיע לאשדוד, הוא שחקן העבר של הקבוצה, החלוץ דימטרי מקרייב. ההערכה שישחררו יגיע עד שני ויוכל לשחק מול בית"ר ירושלים. הוא כבר תורגל בהרכב באימון שישי.
שלב ההחלטות
שלב ההחלטות.

ויקטור גאנב, 29, הבלם הבולגרי של מ.ס אשדוד, הגיע וערך היום, שישי, את האימון הראשון שלו במדי הקבוצה. גאנב תורגל כבלם בהרכב. ההערכה היא שהשחרור הבינלאומי שלו יגיע עד ליום המשחק מול בית"ר ירושלים, יום שני. סוכנו ואנשי הקבוצה מקדמים את העניין.

אבל מסתבר שיש סיפור מעניין מאוחרי הגעתו. מסתבר כי מי שהמליץ לו להגיע לאשדוד, הוא חברו הטוב החלוץ דימטרי מקרייב, ששיחק במ.ס אשדוד. מקרייב סיפר לגאנב שמדובר בקבוצה טובה, עם ניהול טוב שמקבלת שחקנים זרים בזרועות פתוחות ודואגת להם וכי מדובר צמבחינתו "בבית חם". מרקייב סיפר לגאנב על התקופה בה הוא שיחק באשדוד והמליץ לו בחום להגיע.  מקרייב, 33, משחק בקפריסין כיום בקבוצת פמגוסטה. סוכנו של ויקטור גאנב, הוא גם סוכנו של מקרייב.

חן עזריאל ערך אימון ריצה קל. כמו שזה נראה הוא לא יישחק מול ירושלים. כזכור הוא נפגע בכתפו במהלך אימון לפני יותר משבוע. השוער יואב ג'ראפי חזר לאימוני כושר ואילו המגן קרלו ברוצ'יץ', שנעדר נגד מכבי פ"ת בגלל פגיעה בקרסול, צפוי להיות כשיר לשני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך