הטוב ביותר עוד לפניך

בימים האחרונים אני סובלת מכאבים פיזיים קשים שהולכים ומחמירים, כאבים שמונעים ממני לתפקד כרגיל, לא יכולה לישון, הישיבה והשכיבה הפכו לאתגר וכל שעה זה הולך ונהיה גרוע יותר...
אישה מתפללת

מיטל של לפני התשובה הייתה ככל הנראה בוכה כל היום ולא מפסיקה להתלונן, לא מבינה למה זה קרה דווקא לה, שואלת למה זה קרה לה, למה זה מגיע לה, במקום לראות אור, רואה רק חושך. מיטל שעשתה תשובה מבינה כמה בורא עולם ריחם עליה ושהיא הייתה אמורה לקבל "מכה" קשה בהרבה אבל בורא עולם, שהוא טוב גמור, ברחמיו המרובים נתן לה רק את זה. מיטל של אחרי בתשובה מבינה שהכאב הזה הוא לטובתה, הכאב שיעלה אותה עוד מדרגה בדרך לתיקון שלה, בדרך לישועה הפרטית שלה.

בכל פעם שאדם צריך לקבל איזשהו "עונש" כביכול על מעשה שעשה (הכל לטובתנו), או איזשהו ניסיון כדי לבדוק אם יעמוד בו ואז יזכה במתנה גדולה, מתקיימת בשמיים ישיבה כשבראשה יושב מלך מלכי המלכים, אבא שלנו, שתמיד (אבל תמיד!) יושב בכיסא הרחמים בישיבות האלה ומוצגים בפניו הניסיונות האפשריים שניתן לשלוח לאותו אדם. בורא עולם תמיד בוחר את הניסיון הקל ביותר שאפשר, לא כי מגיע לנו, כי הוא פשוט כ"כ מרחם ואוהב שהוא יעשה הכל כדי להקל עלינו, כדי שנזכה לקבל ניסיון קל שבקלים שנוכל לעמוד בו ולזכות במתנה נפלאה, כדי שלא נכאב מדי או נסבול מדי, חוסך מאיתנו כאב עז, אובדן, בעיות קשות… שולח אלינו ניסיון ויחד איתו גם את הכוח להתמודד איתו. בסופו של דבר הניסיון יעבור, אבל הכוח שהגיע איתו, יישאר שלנו לנצח! ואחרי שנעמוד בניסיון בגבורה, תגיע המתנה האמיתית… אז אני מנגבת דמעות של כאב ואומרת תודה! תודה שמנעת ממני סבל גדול יותר, תודה על המניעות בדרך לעלייה רוחנית שתכף מגיעה.. כי אני יודעת שאיפה שיש ניסיונות, יש חיים! איפה שיש קושי, מחכה מתנה!

"כִּי אֶת אֲשֶׁר יֶאֱהַב ה' יוֹכִיחַ…". אם אתה שולח אליי ניסיונות זה רק כי אתה אוהב איתי, רק כי אתה לא מוותר עליי! אז אני לעולם לא אוותר עליך. החכמה היא לדעת שאנחנו לא יודעים הכל, לא מבינים הכל ואנחנו גם לא צריכים… כי אבא שלנו, שאוהב אותנו יותר מהכל, הוא זה ששולט בעולם, אז למה אנחנו צריכים לדאוג? לפעמים אנחנו חייבים לזרוק את השכל ולהתנהל רק עם אמונה! בשעת הניסיון אתה לא מבין מה טוב במה שקרה לך, אבל יבוא יום בו תבין איך הכל היה בהשגחה פרטית ומדויקת במיוחד בשבילך… אז כבר בשעת הקושי, כשאתה עדיין לא מבין, תישאר שמח… כי הטוב ביותר עוד לפניך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך