מנכ"ל ארגון הקבלנים נגד אנשי האופוזיציה במועצת עיריית אשדוד

מנכ"ל ארגון הקבלנים באזור אשדוד שלומי בן עזרי, מגיב לביקורת על הסכם הגג: "אשדוד זקוקה לדירות! במקום להציע רעיונות חלופיים, אני שומע רק התנגדויות, לא הכול פוליטיקה!
מנכ"ל ארגון הקבלנים נגד אנשי האופוזיציה במועצת עיריית אשדוד

"ארגון הקבלנים באשדוד עדיין לא נחשף לעומקו של הסכם הגג, אבל מהרעיונות העומדים והמיושמים בהסכם ומתוך ההכרות עם האנשים שעומדים מאחורי ההסכם, אנו סמוכים ובטוחים שמי שייצג את עיריית אשדוד במו"מ עם מדינת ישראל, דאג לאינטרסים של אשדוד ולא לאינטרסים זרים", אומר שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד ומוסיף: "בקרוב תקבל הנהלת ארגון הקבלנים של אשדוד סקירה מקיפה על הסכם הגג ונוכל לתת את חוות דעתנו המקצועית והמהימנה".

מנכ"ל הארגון בן עזרי: "מה שבטוח הוא שאשדוד חייבת להתחדש בדירות חדשות בהיקף גדול ובזמן הקרוב, כדי שהילדים שלנו לא יעזבו את העיר ובכדי שמחוסרי ומשפרי הדיור לא יהגרו מכאן. ברור לכולם שאופוזיציה תמיד תוקפת ומתנגדת לכל החלטה ופעילות של העירייה, אבל אף פעם היא לא מציעה רעיונות חלופיים שיפתרו את מצוקת הדיור באשדוד. בנושא מהותי וחשוב שכזה הייתי מצפה שכולם יפעלו לטובת העיר ולא יתעסקו בפוליטיקה. מבחינה כלכלית הגדלת מספר התושבים בעיר תביא לצמיחה כלכלית, לכן אין ספק שמדובר בצעד בכיוון החיובי. אני מכיר את העוסקים במלאכה וללא ספק מדובר באנשים ראויים ומקצועיים שאני סומך עליהם ובלשון הצבאית מוכן לצאת איתם להסתערות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך