חשיפה: מטען דמה הוצמד לרכבה של נטלי חסין

גרושתו של איש העסקים המוכר גומא חסין, עוברת ימים קשים ביותר, לאחר שמטען דמה הוצמד לג'יפ היוקרתי שלה. משטרת אשדוד הקימה צוות חקירה מיוחד. כתבה גדולה ונרחבת תפורסם בגיליון הקרוב של עיתון "המגזין"

מטען דמה הוצמד לג'יפ המפואר של נטלי חסין בחניית ביתה ברחוב תל חי 27. עשרות שוטרים, בפיקודו של סנ"צ שמעון פורטל, סגרו את הזירה וביצעו פעולות ראשונות כדי לנסות ולאתר את זהות המאיימים. סרטי הצילום ממצלמות האבטחה בבניין הועברו למשטרה, והחקירה מצויה בעיצומה.

כבר באותו היום גומא חסין, הגרוש של חסין ודמות מוכרת מאוד, זומן לחקירה, כדי לראות האם המסרים המאיימים מופנים אליו. חסין הגיע לתחנה, הסביר לחוקרים כי אין לו אוייבים ולא מבין מדוע מקרה של מטען דמה שהופנה לגרושתו משכבר הימים, צריך להיות קשור אליו. אחד ממקורביו של גומא אמר: "לגומא יש שני רכבי יוקרה, כולם יודעים איפה הוא גר, ואם מישהו רצה להעביר לו מסרים כאלה או אחרים, הוא יכל לעשות זאת בגוף ראשון, בטח לא להפנות את האיומים לגרושתו שכבר שנים ארוכות לא מצויה בחייו. מי שמעלה את הטענה הזו רוצה לגרום לעוול לגומא, ובמשטרה קיבלו את הדברים שלו, ואף ציינו בפניו כי כיוון החקירה הזו אינו עומד במרכז הפרשה".

במשטרה בודקים האם מדובר באיומים המגיעים על רקע רומנטי סביב חייה של חסין, בעקבות מידע שהגיע למשטרה. בעניין הזה יש קשר מסוים לדמות עבריינית בכירה מאוד ברמה הארצית. גם כיוון זה עדיין לא זכה לחיזוק משמעותי מבחינת התקדמות החקירה, אך ייתכן שיהיו התפתחויות בנושא. "יש כמה כיוונים שנבדקים, כולל פעולות סמויות שעשויות לפזר את הערפל ואולי להוביל לזהות המאיימים. כמו כן הוחלט כי ניידת משטרה תבצע סיורים תכופים סביב ביתה של חסין", אומרים גורמים במשטרה.

כתבה גדולה ונרחבת תפורסם בגיליון הקרוב של עיתון "המגזין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך