אשדודי נהג ללא רישיון במשאית והסיע נוסעים בארגז

תושב אשדוד שהסיע נוסעים בארגז משאית בכביש 431 נעצר על ידי המשטרה לאחר שביצע עבירת תנועה. בדיקה העלתה כי הנהג עבריין תנועה שנאסר עליו לנהוג
אשדודי נהג ללא רישיון במשאית והסיע נוסעים בארגז
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת התנועה עצרו אמש במהלך פעילות לאיתור פסולי נהיגה, נהג משאית מאשדוד בכביש 431 המוביל לראשון לציון לאחר שנהגה עבר עבירת תנועה.

נהג המשאית שהתבקש להציג בפני השוטרים רישיון נהיגה, הציג רישיון שאינו בתוקף משנת 2007, בהמשך הבדיקה הציג בפני השוטרים רישיון נוסף על גבי נייר שהתברר כרישיון מזויף. השוטרים שביצעו בדיקה מעמיקה יותר גילו כי הנהג תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו פסול לנהיגה, אינו מורשה לנהוג על סוג הרכב ומסיע בתוך הארגז של המשאית נוסעים.

השוטרים שהסבירו לנהג ולנוסעים את הסיכון שבהסעת נוסעים בתוך ארגז המשאית, הודיעו לנהג כי הוא פסול לנהיגה למשך 30 ימים והמשאית הושבתה לאלתר גם כן למשך 30 ימים. בסיום, הנהג עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים וקיבל לידיו לאחר ששוחרר זימון לבית משפט.

ממשטרת ישראל נמסר כי "אגף התנועה ימשיך בפעילות נחושה תוך מיצוי הדין עם כל מי שמפר את החוק ומהווה סיכון בכבישים לציבור משתמשי הדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך