עידן חביב פותח עונה בבית אירה קלנג

סדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" בניהולו המוזיקלי ובהפקתו של היוצר המקומי שלום תשובה ,חוזרת ופותחת את העונה השנייה עם עידן רפאל חביב במופע אקוסטי & Video Art בחצר בית אריה קלנג- בית האמנים החדש בגבעת יונה
עידן חביב פותח עונה בבית אירה קלנג
צילום: יח"צ

עידן רפאל חביב, אחד האמנים המצליחים בארץ, במופע אקוסטי המלווה בתוכן וידאו מקורי אותו צילם וערך ומעביר תחושה של אינטימיות כנה עם הקהל בחצר בית אריה קלנג המשקיפה אל הים והנמל ממרומי גבעת יונה. עידן, הוא אמן אוטודידקט רב תחומי העוסק באופן מוצהר בז'אנרים אמנותיים שונים במקביל, כגון: ציור, אמנות פלסטית, שירה, צילום ועוד.

עידן נולד ברחובות אך את עיקר שנותיו כנער העביר בישוב רעות, ב-1998 התגייס לשייטת 13 והשתחרר בשנת 2014 בדרגת סרן, עם שחרורו החל עידן בדרכו האמנותית בצורה עצמאית. הוא מוכר בעיקר בשל אלבומיו "כל פעם קצת" ו"לאבד עניין בזמן" בהם הלחין וכתב את כל שיריו, כמו גם יצר את תוכן חוברות האלבומים, פעם בסדרת ציורים של דמויות מכמירות לב ופעם בקולקציית קולאז'ים מקורית. בשנת 2011 הוציא את אלבום הבכורה "כל פעם קצת" ובשנת 2013 את אלבומו השני "לאבד עניין בזמן", שני האלבומים בהפקתו המוזיקלית של גלעד שמואלי הגיעו למעמד אלבומי זהב.

עידן שיתף פעולה עם הפרויקט של עידן רייכל בשירים "אימא, אבא וכל השאר" ו "בלילה" שזכה בשיר השנה שנת 2013 וכתב עבור יובל דיין את השיר "עד שתחזור". במהלך 2014 ערך עידן לראשונה תערוכה של כל יצירותיו בגלריה ביפו. בתחילת 2015 צילם ביים וערך עידן קליפ ראשון לשיר "מי נגע בך" אותו כתב בתחילת דרכו המוזיקלית ובכך נכנס אל תחום יצירה נוסף-צילום ועריכת וידיאו. בהופעה יבצע חביב ממגוון שיריו האהובים משני אלבומיו: "מחכה", "עכשיו או לעולם", "כל פעם קצת", "אור אדום", "כמו כל יום" ושירים בהם נגע כגון: "אימא, אבא וכל השאר", "עד שתחזור" "ובלילה" שזכה בתואר שיר השנה 2013.

עם שני אלבומים שהגיעו למעמד זהב, הביקורות ממשיכות לשבח ולפרגן למופע החדש, רוי רגב, כתב 'פנאי פלוס' כותב ,"תחשבו רדיוהד מתקופת "Ok Computer" או קולדפליי של תחילת המילניום, ותשלבו את ציורי הנוף המרהיבים שמיצר עידן חביב בעזרת טקסטים סוריאליסטים וקול שצולל עמוק לתת מודע."

בית אריה קלנג, רח' יאיר 2,אשדוד. יום רביעי, 6.9.17, 21:00 מכירה מוקדמת: 80 ₪. מכירה ביום האירוע 90 ₪ לפרטים: 08-9221883

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך