מאמן חדש ל"דולפיני אשדוד"

"דולפיני אשדוד", דאבליסטית המדינה בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה מינתה מאמן חדש, את שי זבלוצקי. המאמן הקודם יניב נוחי, שהצעיד את הקבוצה להשגים, בהם מדלית כסף בליגת האלופות, החליט לא להמשיך עונה נוספת.
מאמן חדש ל"דולפיני אשדוד"

מאמן חדש לקבוצת "דולפיני אשדוד", אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, שי זבלוצקי.

מאמן חדש שי זבלוצקי היה קפטן נבחרת ישראל בכדורגל אולמות בעבר ולאחרונה במכביה היה מאמן הכושר של נבחרת ישראל בענף. הוא בעל תואר שני בחינוך גופני וכמו כן היה מאמן כושר אישי של מספר כדורגלנים כמו ערן זהבי,עומר אצילי ועוד. כיום הוא מנהלה המקצועי של הפועל רמת אליהו ומאמן כושר אישי.

זבלוצקי יחליף את יניב נוחי שנפרד מהקבוצה אחרי שלוש שנים מוצלחות בהן זכה עימה בשני דאבלים רצופים ואליפות ובשנה שעברה הגיע איתה לשיא שלה, מדליית כסף בליגת האלופת לחרשים וכבדי שמיעה. נוחי החליט לא להמשיך העונה, בשל מחויבות רבות המונעות ממנה להיות כל כולו בקבוצה.

שי ייעזר במאמן טכני יאיר אלמקייס בהכנת הקבוצה לליגת האלופות לחרשים וכבדי שמיעה במדריד שתערך בסוף ינואר 2018. אוליאל: "אנו מאחלים בהצלחה למאמן חדש שי זבלוצקי בתפקידו וברוך הבא למשפחה חמה ואוהבת יאללה דולפיני אשדוד".

יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל: "הנהלת קבוצה ושחקני קבוצה "דולפיני אשדוד" מודים לו על תקופה נפלאה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך, אוהבים אותך יניב"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך