יואב ג'ראפי חוזר בשלישי לאימונים

אם לא יקרה משהו לא צפוי, אמור מחר, שלישי יואב ג'ראפי, לחזור לאימונים. ג'ראפי נפצע ביום האחרון למחנה האימונים בסלובניה וסובל משבר בידו. הוא אמור לעבור לגבס קטן יותר והתקווה שיחזור לשער כבר במחזור השלישי., מול קרית-שמונה.
ג'ראפי
ג'ראפי.

יואב ג'ראפי שוערה של מ.ס אשדוד, אמור לחזור לאחר יותר מחודש של היעדרות, לאימונים.

כזכור ג'ראפי נפצע ביום האחרון של מחנה האימונים. הוא עבר בדיקה בסלובניה, שם נערך המחנה והתגלה אצלו שבר ביד. ידו גובסה והוא לא פתח את העונה. עכשיו הוא אמור לעבור לגבס קטן יותר, שיאפשר לו להתאמן. אם לא יקרה משהו לא צפוי, הוא אמור כבר בשלישי, מחר, לחזור לאימונים. הוא יפתח באימוני ריצה קלים ולאט לאט ישתלב בהמשך באימוני הקבוצה.

התקווה הגדולה היא לראות את ג'ראפי חזור כבר למחזור השלישי, אז תארח אשדוד בבית את קריית-שמונה. המשחק מיועד ל-9.9 כך שלג'ראפי יש כ-20 יום לחזור לכושר וכמובן לוודא שהשבר התאחה והוא יכול לשחק. מי שמחליף בינתיים את ג'ראפי הוא השוער השני ירדן קרישטול, שעמד בשער במשחק מול מכבי פ"ת וצפוי לפתוח גם במחזור השני מול בית"ר ירושלים ביום שני.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך