ג'ילבר שיקלי נעצר באוקראינה

עיתן "טיימס ישראל" מפרסם כי ג'ילבר שיקלי, מאשדוד, שהורשע בעבר בהונאת בנקים בצרפת נעצר באוקראינה. זאת לאחר שהיה מבוקש בצרפת שוב לכאורה על הונאת בנקים. הוא נעצר עם ישראלי נוסף.

משטרת אוקראינה עצרה את ג'ילבר שיקלי, תושב אשדוד. כך מדווח  עיתון "טיימס ישראל".

על פי העיתון, שיקלי שנעצר ביחד עם ישראלי נוסף, הואשם בהונאת בנקים בצרפת בסכום של 27 מילון יורו. בעבר הוא הורשע בפרשה נוספת של הונאת בנקים בצרפת בסכום של 60 מיליון יורו, עליהם ריצה עונש של 3 שנןת מאסר.

שקלי נמלט על פי הפרסומים מצרפת לאחר שנפתחה חקירת משטרה בשנת 2006 ועלה לארץ. צרפת לחצה להסגירו ובגלל האזרחות הישראלית שקיבל לא ניתן היה לעשות זאת. הוא נעצר בישראל ונאבק נגד הסגרתו ולבסוף בית המשפט העליון איפשר את ההסגרה לצרפת, שם כאמור נשפט למאסר של 3 שנים.

על פי הפרסום, משטרת צרפת טוענת כי הפעם לכאורה הצליחו שיקלי ושותפיו שוב ל"עקוץ", בנקים צרפתיים. הם התחזו לאנשי עסקים בכירים והצליחו במרמה להוציא 27 מיליון יורו מהבנקים ולהעבירם לחשבונות בשוויץ. הוא היה מבוקש במשך השנתיים האחרונות, עד שכאמור נלכד עתה באוקראינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך