מנהלת קייטנה לאוטיסטים: "סירבו לקבל אותנו, בטענה שיפסידו כסף"

המקרה התרחש במתחם הטרמפולינות jump2 שבצומת עד הלום, אמא מאוכזבת כתבה פוסט שריגש אלפים ומעורר הדים ברשתות החברתיות, אך בחברה מתנערים מהאשמות וטוענים "במקום מבלים ילדים מכל שכבות האוכלוסיה לרבות בעלי סיכון וצרכים מיוחדים"
מנהלת קייטנה לאוטיסטים: "סירבו לקבל אותנו, בטענה שיפסידו כסף"
צילום: אתר האינטרנט של 2 jump

מנהלת קייטנה לילדים אוטיסטים טוענת בדף הפייסבוק שלה כי היא התקשרה למתחם הטרמפולינות jump2 הממוקם במתחם עד הלום ביציאה מהעיר, במטרה לקבוע יום כיף לילדי הקייטנה, מנהלת הקייטנה טוענת כי לבקשתה להגיע למקום עם החניכים והמדריכים השיבו האחראים כך "חבל לי אבל אני לא יכול, כי כל העבודה שלי בקיץ, והורים לילדים רגילים שיראו את האוטיסטים יברחו ואני אפסיד כסף" המנהלת טענה כי לאחר שאמרו לה את הדברים היא ניתקה את הטלפון בזעם.

אלא שבמתחם הטרמפולינות מתנערים מהאשמות וטוענים שהם לא מפלים לרעה ילדים בעלי מוגבלויות, להפך – לטענתם בימים אלה הם מארחים במקום קייטנה של ילדים אוטיסטים אשר זוכים ליחס חם ואוהב מהנהלת המקום.

אך אחת האמאות שבתה הייתה אמורה להגיע עם הקייטנה שבוטלה זעמה ממש על ההתנהלות שלהם והחליטה לפרסם ברשת פוסט נוקב על כך.

האמא פרסמה פוסט נוקב בפייסבוק שלה על המקרה הקשה הזה, וכך נכתב:
"אני אמא שלך! אני לא מתביישת בך ילדה אהובה שלי את כל עולמי יחד עם אחיך ואחיותייך, לא אתן שמישהו יפגע בך כל עוד נשמתי בי! לא מתוך חסד ולא מרחמים רק מתוך עיקרון השיוויון יש לך מקום בעולם שלנו כמו כולנו!

"2Jump אשדוד" אתה עברת על החוק בסירובך לקבל את ילדנו לפעילות!!!! אני שוחחתי בטלפון עם אדם שטען שהוא בעל המקום,פניתי אליו בקשר לפניה שנעשתה אליו להגיע עם ילדנו המיוחדים והוא סרב לקבלם בטוענה שהורים אחרים יפחדו ויברחו עם ילדיהם.

כמובן שהכחיש את הסירוב אבל שאמרתי לו :" נהדר אז אני מעלה את הילדים לאוטובוס בדרך אליך "…

אמר:" לי אין לי מקום מי את"? וכששמע שאני אמא של אחת הילדות ואם הוא מסרב לשוחח איתי הוא ישוחח עם התקשורת החמוד ניתק!

אין לי ספק שלא אשלח את ילדתי וילדים נוספים לשם…. מקוממת אותי החוצפה!!! אני עובדת ימים כלילות… יש לי הסכם מיוחד עם אלוהים, הוא שומר על היקר לי מכל רננה ואני, אני עובדת 24/7 לקידום שילוב ומיצוי זכויות ילדנו!!!

כן כן 24/7 גם בלילה בשינה אני מסדרת במגירות המוח את הלוז ליום הבא… מה הכי דחוף לקדם היום ומה הוא יעד שנתי… מה חשוב למגר והיכן חשוב לפרגן כי כלום לא מובן מאליו ואני בעד תמיד להציף ולהשען על החיובי ויש הרבה חיובי בחיינו !

אבל שמגיע אדון קטן ונחמד .. כמו המקום הזה שמסרב לקבל את ילדנו בטוענה שהורים אחרים ייברחו מהמקום… כאן כבר אני הרבה הרבה פחות מנומנסת ועם הכעסים לצערי חלקית עילגת(בכתיבה בלבד ורגעי?..)!

אני מקבלת בורות כי לא כולם יודעים אוטיזם מהו שם אני מספרת את ספורנו ומראה שלרננה אין קרניים וזנב ההפך היא אפילו יפה (לא כמוני? אבל יפה). במקומות שלא מכירים אני מציגה אותנו ואת הילדה המהממת שלנו….

בימיי התרמה רצה בין בתי ספר וחושפת ילדים לשונה לאחר מנהלים שיח ודיאלוג שבונה חברה בריאה וטובה יותר, במקומות שכשלו כי לא הבינו אני אוספת מסבירה וביחד בונים הצלחה.

במקומות שמקבלים ליבי❤ נפתח מתאהב מעריך ומעריץ אנשים מכילים! במקומות שמסרבים כאן יש לי אפס 0 סבלנות! במיוחד בגלל הבושה! ממה?ממי?"

עורך הדין אריק שלו המייצג את jump 2 מסר בתגובה: "‎משחקיית החלל המופלא (2 jump) פועלת מס׳ שנים במהלכם מבלים במקום ילדים רבים מכל שכבות האוכלוסיה לרבות ילדים בעלי סיכון, צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות פיזיות ונפשיות. בימים אלה נערכת במקום קייטנה שבה נוטלים חלק 6 ילדים אוטיסטים שמקבלים וזוכים ליחס חם ואוהב מהנהלת המקום , משחקיית ״החלל המופלא״ אף עורכת ימי הולדת לילדים מעוטי יכולת אשר ידם אינה משגת תוך שימת דגש על טובת הילד לפני הכל. המשחקייה תשמח לארח כל אדם באשר הוא אדם לבוא ולהנות מפעילות המקום ללא הבדל של דת, מין וגזע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך