לידיעתכם: אכיפה מוגברת של המשטרה נגד רכבים משופרים

משטרת התנועה החליטה לפתוח השבוע במבצע נגד נהגי רכבים המבצעים שינויים מסוכנים ברכבם

במסגרת המאבק של משטרת ישראל כנגד כלי רכב שבוצעו בהם שיפורים שלא כחוק, תתבצע בתקופה הקרובה פעילות אכיפה נרחבת לאתור רכבים אלו. במשטרה סבורים כי ישנו קשר ישיר בין שיפורים לא חוקיים אלו לתוצאות הרסניות העללות להיגרם כתוצאה מהם.

מטרת הפעילות אשר תתבצע במישור הגלוי והסמוי היא להבטיח את שלומם וביטחונם של ציבור משתמשי הדרך ולהוקיע את התופעה של ביצוע השינויים שלא כחוק.

מדובר בתופעה לא חוקית. השדרוגים הנפוצים הם שיפור גדול בהספקי המנועים, התקנת צמיגים במידה שאינה תואמת לכלי הרכב, התקנת "אגזוזי לחץ", הוספת אינטרקולרים (מצנני ביניים) ועוד.

הסכנה- בנוסף לשינוים המהווים מטרדי רעש ואיכות הסביבה. במרבית מכלי הרכב הללו, מערכת הבלימה לא שודרגה בהתאם ליכולות החדשות של המנועים ולכן הסיכון הוא ממשי וברור

המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי, ותאכוף ללא פשרות, ע"מ לשים ידה על רכבים אלו ובעליהם, אשר מהווים בעת נסיעתם סיכון של חיי אדם בכך, שבוצעו בהם שדרוגים, למטרות שיפור הספקי המנוע לצורך השתתפותם במרוצים לא חוקיים ונסיעה מהירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך