חן עזריאל ייעדר עד שלושה שבועות

חן עזריאל , קשרה של מ.ס אשדוד, עבר היום, חמישי, בדיקת אולטרסאונד בכתפו שגילתה כי יש לו קרע. הוא ייעדר בין עשרה ימים ל- 3 שבועות. גם קרלו ברוצ'יץ' צפוי להעדר ממשחק פתיחת העונה בשבת (18.00, הי"א), מול מכבי פ"ת.
עזריאל בעונה חמישית
עונה חמישית. עזריאל

ביום שבת תערוך מ.ס אשדוד את משחקה הראשון בליגת העל  לעונת 2017-2018, מול מכבי פ"ת (18.00, איצטדיון הי"א), באשדוד שמחפשים להתחזק, יסבלו מעוד שחקן שיחסר –  חן עזריאל.

עזריאל עבר היום, חמישי, בדיקת אולטרסאונד שגילתה כי יש לו קרע בכתף. המשמעות שהוא ייעדר בין 10 ימים ל-3 שבועות. במילים אחרות הוא יחמיץ את שני המחזורים הראשונים של העונה. כזכור עזריאל נפגע ביום שלישי בכתפו במהלך משחק אימון פנימי ונטש את האימון תוך שהוא נאנק מכאבים. עתה מסתבר כי הוא סבל מקרע בכתף וייאלץ לנוח.

צפוי גם להעדר. ברוצ'יץ' (צילום: באדיבות מנהלת הליגות בכדורגל)

גם מצבו של המגן הקרואטי, קרלו ברוצ'יץ' לא ברור. ברוצ'יץ', עדיין לא ערך אימון מלא, לאחר שנפגע בקרסולו, גם הוא באימון פנימי, לפני כשבוע. הוא ערך אימוני ריצה וההערכה היא שככל הנראה הוא לא יישחק בשבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך