יש באפשרותך לשפר את איכות חייך

לא קורה שאת מרגישה מעין אדישות לחיים, שאת חיה את חייך ללא משמעות או לשם מטרה מסוימת? האם קורה שאת לא מצליחה למצוא מקום או מסגרת שבה את מרגישה שטוב ונוח לך?
כותבת באשדוד אונליין

לא קורה שאת מרגישה מעין אדישות לחיים, שאת חיה את חייך ללא משמעות או לשם מטרה מסוימת? האם קורה שאת לא מצליחה למצוא מקום או מסגרת שבה את מרגישה שטוב ונוח לך? את פשוט צריכה ללמוד להסתכל על החיים מנקודת מבט אופטימית על מנת לראות תקווה לעתיד טוב יותר. הדרכה נכונה בשלב זה של חייך יכולה לתת לך פרופורציות על דברים מסוימים, תעשה מעין השוואה בין החיים שלך לחיים של אנשים אחרים ואיך הם מתמודדים איתם, לא במטרה שתעריך את החיים שלך יותר אלא יותר לתת לחיים שלך עוד משמעות, לתת לך נקודות נוספות למחשבה ולהעניק לך כלים נוספים בחיים.

יש אנשים שיש להם את השאיפות וכמיהות מאוד חזקות שמובילים אותם לעשות כל מיני בחירות והחלטות בחיים והם פועלים במרץ על מנת להשיג אותן. את צריכה לשאוף להיות דומה להם.

יש מי משתדל להעריך את החיים ולקחת אותם בפרופורציות הנכונות, לשמוח על זה שיש לך בית, משפחה, אוכל וחיים סבירים שמניחים את הדעת. אבל ידוע שלא הכול ורוד ולפעמים יש קשיים ואז אני נאלצת לחיות את חייך ללא תכלית. תאמיני לי שיש באפשרותך לשנות זאת וקודם להאמין בעצמך. את צריכה לקבל את עצמך כפי שאת באמת, וממקום זה להתפתח ולצמוח.

איש חכם פעם אמר: כל מה שמוחו של אדם יכול להגות ולהאמין בו, הוא יכול להשיג ולפעמים כל מה שאתה צריך לעשות זה לבקש, והדבר יכול להוביל להגשמת כל חלומותיך. כשאנחנו שואפים להיות טובים יותר ממה שאנחנו, הכול סביבנו הופך טוב יותר. הכול נשמע פשוט וזה באמת כך. אני יכולה לעזור לך לשפר את חייך, את איכות חייך, לעזור לך להאמין שוב בעצמך רק אם רק תרצי, זה תלוי בך וברצון שלך לשינוי. תשנני זאת: "חשיבות האדם לא נמדדת במה שהוא משיג, אלא במה שהוא שואף להשיג…". ואת יכולה.

בסדנא הוליסטית ייחודית המשלבת נומרולוגיה, אסטרולוגיה, האותיות בשם האדם ושיטת NLP, תוכלי לרכוש כלים שיעזרו בהבנת יכולותייך, שיפור ביטחון עצמי וקידום להצלחה, וכל זה על מנת להמשיך את חייך ברוגע ולהטמיע בך את השינוי המיוחל.
סדנא בת 10 מפגשים תיפתח בתאריך 23.10.2017

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך