מהפכת הצהרונים: ההורים ישלמו פחות ויקבלו יותר

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וצוות מנהל החינוך של העירייה, הציגו את התכנון לשנת הלימודים הקרובה. ד"ר לסרי: " יש DNA של מצוינות בחינוך בעיר שמגיע עד לתלמידים". ותתכוננו משנת הלימודים הבאה, תשע"ט כל ילדי כיתה א' ילמדו אנגלית. אשדוד מובילה מבין הערים הגדולות בזכאות לבגרות. ויש בשורה להורים בנושא הגנים והצהרונים
גן באשדוד

"יש DNA של מצוינות בחינוך בעיר שמגיע עד לתלמידים". כך אמר היום, חמישי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח. ד"ר לסרי ואנשי מנהל החינוך של העירייה, הציגו את נתוני החינוך באשדוד. מסתבר כי בשנת הלימוידם הבאה תשע"ט, כל תלמידי כיתות א', ילמדו אנגלית. ד"ר לסרי: "הוריתי שבשנת הלימודים הבאה, תשע"ט, כל כיתות א' יתחילו ללמוד אנגלית".

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "אנחנו מובילים בהצטיינות ותלמידינו זוכים בפרסים. אנחנו ניצבים במקום הראשון מבין הערים הגדולות בתמונה החינוכית. מערכת החינוך באשדוד היא הטובה ביותר בישראל על פי מדד החינוך היישובי".

על פי נתוני העירייה, כל מערכת החינוך עוברת תהליכי בינוי חדשים וישנה תוכנית מופרטת גם לשנים הבאות ומהווה חלק מהסכם הגג. אבל יש עוד אשדוד היא עיר מצטיינת בתקשוב. יתרה מכך אשדוד היא הראשונה מבין הערים הגדולות עם 91 אחוזי זכאות. במתמטיקה 5 יחידות אשדוד מובילה לפני כל הבעלויות הגדולות בארץ.

בנושא הצהרונים יש בשורה להורים. העיר תיכנס כולה לתוכנית. בעבר היו המחירים כ- 855 ש"ח למשפחה. היום המחירים הם 558 ש"ח ובבתי הספר 630 ש"ח. הצהרונים יעבדו עד השעה חמש. זאת מתוך רצון לעודד את ההורים שהילדים ישארו עד חמש ומכיוון שיש כוונה לנצל את השעות לתגבור נושא הערכים באמצעות תוכנית מיוחדת שתופעל באשדוד. מה שיאפשר להורים גם לתת מענה לילידהם וגם לתת מענה לצרכי עבודתם.

בנושא אחוז הזכאות לבגרות הרי שישנה עלייה הולכת וגוברת בזכאות וירידה בנשירה מ-2.9 ל-1.4. גם התמונה החינוכית של העיר, שכוללת, נשירה, אקלים בית ספרי, בגרות ועוד פרמטרים, בסך הכל שבעה, היא מהטובות בארץ למעשה  אשדוד הראשונה מבין הערים הגדולות.

גם העולם הערכי נמצא על סדר היום של העיר במקום גבוה מאוד והשנה הנושא המרכזי שהוחלט עליו הוא קידום והעצמה של תחום השפה והכוונה לתת דגש גדול יותר בשורה של פעילויות בכדי להעצים זאת .כאמור באנגילת יש כוונה שבתשע״ט כל כיתות א', ילמדו אנגלית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך