"יואל נפתלי נחשב לאחד הקרובים לרוה"מ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר בבית משפחת נפתלי ברובע ט"ו, לאחר שחתם על הסכם הגג. יואל נפתלי, עובד חברת החשמל, נחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לנתניהו, ומקיים עימו שיחות על בסיס קבוע. גם רעייתו יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד ומנהלת אגף האירועים בעירייה איריס נפתלי, זוכה להערכה גדולה מצד ראש הממשלה ורעייתו
"יואל נפתלי נחשב לאחד הקרובים לרוה"מ"
צילום: אריק ג'ורנו

רבים מבכירי הליכוד נוטים לחשוב שראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לבית משפחת נפתלי ביום ראשון האחרון, מיד לאחר החתימה על הסכם הגג, בגלל החיבור שיש לו עם יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד ומנהלת אגף האירועים בעירייה איריס נפתלי, הנחשבת לפעילה בולטת בסיעת הליכוד. מסתבר שדווקא הבעל הנחבא אל הכלים יואל, עובד בכיר בחברת החשמל, הוא זה שמקרוב יותר לביבי, והשניים מצויים בקשרי חברות טובים.

יואל נפתלי, איש ליכוד ותיק ואחד מהבכירים בסניף המקומי, צועד לצד נתניהו כברת דרך. בזמן שאריאל שרון השתלט על המפלגה, בדרך לכסא ראש הממשלה, רבים עברו למחנה שרון, אך יואל נפתלי היה מהבודדים בסניף באשדוד שנותר לצידו של נתניהו בשעותיו הפוליטיות הקשות. הוא אף הוזמן לא פעם לבית ראש הממשלה, ולא פרסם זאת ברבים בשל אופיו הצנוע.

"יואל נפתלי נחשב לאחד האנשים הכי קרובים ואהובים על ראש הממשלה, ויש ביניהם חיבור מיוחד. יואל אדם צנוע ושקט, ותורם את חלקו לטובת ביסוס מעמדו של ביבי הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית. מיותר לציין שגם בימים אלה, הוא ניצב לימינו של ראש הממשלה, ועושה עבודת קודש", כך אמר אחד היועצים הבכירים של ביבי, שהתלווה לראש הממשלה במהלך הביקור באשדוד.

כמובן שגם רעייתו איריס עומדת במרכז הבמה, כאחת שביססה את מעמדה ברמה הפוליטית גם בסניף המקומי וגם בזירות אחרות, כמו לדוגמא הבחירה שלה להיות בהנהגת ההסתדרות לפני מספר שבועות.

בכנס בבית משפחת נפתלי הגיעו דמויות בכירות מהליכוד בדרום, שזכו לשמוע את נתניהו בשיחה סגורה וחיזקו אותו מול המתקפה התקשורתית המורכבת עימה הוא מתמודד יום אחר יום. איריס נפתלי סיכמה ואמרה: "זה היה ביקור מרגש במיוחד, וכולם ראו את האהבה שראש הממשלה קיבל מהרבה מאוד אנשים. יש לנו חיבור מיוחד לנתניהו, ואנחנו נמשיך ללוות אותו עוד שנים ארוכות וטובות, כמנהיג הבלתי מעורער של המדינה שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך