"שולחן עגול אשדוד": הזמר אליעד נחום בא לשמח

מעל לעשור מפיקים בארגון ההתנדבותי "שולחן עגול אשדוד" חגיגת בר ובת מצווה לנערים ונערות שאין למשפחתם יכולת כלכלית לקיים אירוע כזה, אל החגיגה השנה הגיע בהפתעה הזמר אליעד נחום, שהופיע בהתנדבות, וריגש את החוגגים
"שולחן עגול אשדוד": הזמר אליעד נחום בא לשמח

גם השנה הצליח הארגון ההתנדבותי "שולחן עגול אשדוד" להפיק חגיגת בר ובת מצווה לילדים ממשפחות המצויות בקשיים כלכליים. בערב יום ראשון חגגו חברי הארגון יחד עם שמונה בני מצווה: ארבעה בנים וארבע בנות, מסיבת בר ובת מצווה מפוארת ומושקעת ב"אהובת הספן". את הערב הרים לגבהים הזמר אליעד נחום שהגיע בהתנדבות, כמובן.

"שולחן עגול" הוא ארגון התנדבותי בינלאומי. את הסניף המקומי הקים דוד קקון לפני למעלה מעשור. חברי הארגון באשדוד הם איציק סבג, יניב אסולין, אבי רוקח, שניר אסולין, דניאל חוטובלי, אורן איטח וטל אביסר. מאז הקמתו בעיר עורך הארגון מידי שנה (בין יתר הפעילויות) חגיגות בר ובת מצווה. במהלך השנים, כולל המסיבה הנוכחית, חגגו בזכות הארגון 72 בני מצווה.

פרויקט בר המצווה כולל היערכות של ארבעה חודשים. זה מתחיל בשלב איתור הילדים, פגישות אישיות וגיוס כספים, ולאחר בחירת הילדים מתחיל הגיבוש. חודש לפני האירוע יוצאים הילדים למגוון פעילויות חווייתיות הכוללות הפלגה על יאכטה, סדנת גלישה, יום כיף במלון לאונרדו, סרט, ארוחה משותפת ועוד… לערב החגיגי מגיעים החתנים והכלות כשהם חברים, מאוחדים ומגובשים.

מידי שנה משתפים חברי השולחן העגול פעולה עם יורם סוויסה, די ג'יי ושדרן רדיו, מותג מקומי המקושר לכל תעשיית המוזיקה הישראלית, והוא דואג להפתעה. השנה היה זה הזמר המצליח אליעד נחום שהגיע בהתנדבות והרים את האולם… וכמובן שסיפק לאחר מכן כמות מסחרית של תמונות סלפי. לאירוע שותפים לא מעט תורמים, הן כנותני שירות והן כתורמי כספים. את האולם תרמו בעלות אפסית הבעלים של "אהובת הספן", על המוזיקה ניצח די ג'יי Mash מהנבחרת של יורם סוויסה, על התיעוד פוטו דויד אסייג, ואליו חברו בוגרי פרויקט "משקפיים ורודים", שליוו את כל תהליך האירוע. על בר המתוקים השתלטה כמידי שנה לילך ברקאי עשור ועל הלבשת החתנים והכלות לקחה אחריות לבנת אלבו מ"חתונה לבנה".

בין התורמים התומכים בשולחן העגול מצאנו את אבי צרפתי, המרכז הישראלי לריהוט, רן מור יוסף, אייל זוהר, שוקי סהרוני, אצל מישל, תכשיטי בוזגלו, הפיראט האדום, הרשות העירונית למלחמה בסמים, רשות הספורט העירונית, ליגל – תרבות ים, עו"ד חופני ברששת, יונתן גבאי (ישפה), איציק בסין ועוד. דוד קקון, יו"ר שולחן עגול אשדוד אמר: "האירוע הזה כולל בתוכו את כל מה שיפה בעיר שלנו, בעלי עסקים שנרתמים בסיוע עם חיוך גדול וחברי שולחן שקמים מאזור הנוחות, ויוצאים לעשות לטוב למי שהכי צריך. מדובר בשמונה נערים ונערות מקסימים ומקסימות שחיים בתוכנו ונקלעו למצוקה כלכלית. זו זכות גדולה עבורנו להיכנס עם הפנס הקטן שלנו ולהאיר בנקודת זמן ספציפית וחשובה את חייהם. אין לי מספיק מילים כדי להודות לכל העוסקים במלאכה, כל שם שמוזכר פה יכול להיות גאה בעצמו. זה מפעל מדהים שמצליח כל שנה לרגש אותנו כמו בפעם הראשונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך